Ви є тут

Головна

кафедра маркетингу та логістики

17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.

Протягом трьох тижнів усі бажаючі могли ознайомитись з конкурсними роботами, розміщеними на інформаційних стендах Факультету економіки та управління, та взяти участь у голосуванні за переможця в номінації «Приз глядацьких симпатій». Загалом на конкурс було подано 13 робіт студентами1,3,4-го курсів кафедри маркетингу та логістики. Роботи були виконані у формі фотодокументів (рисунок, фотографія, колаж, виконані та оброблені за допомогою комп'ютерної графіки) та представлені у таких тематиках: «З чого починається Батьківщина» (залучення до національної культури і духовного самовдосконалення), «Шляхом добрих справ», «Життя без шкідливих звичок», «Рецепти щастя» (розвиток гармонійних відносин та самовдосконалення).

Завдяки завзятості робітників наукової бібліотеки ЗНТУ було організовано творчу зустріч із запорізькою письменницею, доцентом кафедри маркетингу та логістики Тіховською Тетяною Миколаївною. Її твори розходяться швидко, йдуть у міські та навіть військові бібліотеки, в приватні колекції іноземних поціновувачів історичних романів.

Творчу зустріч Тетяна Миколаївна приурочила до виходу нового роману «Чому дзвенять цикади». Виступ авторки був більш схожий на родинні оповіді, що на них збираються в теплі й затишку з ароматним чаєм. В той самий час, він підіймав проблеми, від яких мурашки спиною біжать.

Хоча авторка не вперше говорила перед великою аудиторією, без підтримки колег не відомо, чи відбувся б цей захід. А підтримка була чималенька!

Студенти кафедри маркетингу та логістики ЗНТУ на чолі з завідуючою кафедрою д.е.н., професором Лифар В.В., разом з доцентом кафедри Антонюк К.І. відвідали та взяли активну участь у конференції «Розвиток туристичної привабливості регіону через підвищення ефективності діяльності МСБ сектору HoReCa», яка відбулася 5-6 грудня 2017 р. у виставковому центрі «Козак-палац». Високий рівень конференції, організованої Запорізькою торгово-промисловою палатою, за підтримки ЄБРР, відзначили провідні фахівці, практики та представники органів влади та місцевого самоврядування.

Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2017» стала для кафедри «Маркетинг та логістика» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 19 квітня 2017 р. Учасниками конференції стали студенти 1-5 курсів (бакалаври та магістри) спеціальностей «Маркетинг» та«Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (спеціалізація «Організація торгівлі та комерційна логістика»). Кількість присутніх свідчить про інтерес до наукової діяльності з боку студентів.

На конференції було розглянуто 9 наукових робіт. Провідними напрямками наукових досліджень стали: маркетингові технології просування в офлайн та Інтернет-середовищі.

Доповіді супроводжувались презентаціями, що зробило їх більш наглядними та викликало жваве обговорення з боку присутніх як викладачів, так і студентів.