Мета дисципліни – надати сучасне уявлення про різні схеми авіаційних двигунів; принципи роботи головних вузлів, та їх конструкції; навчити студентів вирішувати питання пов’язані з роботою автоматичних систем керування авіаційних газотурбінних двигунів; надати студентам практичних знань про конструктивні особливості авіадвигунів та систем індикації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен.
знати:
- класифікацію та принцип дії авіаційних двигунів;
- конструкцію та принцип роботи основних вузлів газотурбінних двигунів (ГТД);
- конструкцію та принцип роботи функціональних систем ГТД.
вміти:
- розрізняти основні типи авіаційних двигунів;
- знати призначення та конструкцію вузлів газотурбінних двигунів;
- виконувати необхідні розрахунки на міцність деталей або їх елементів, враховуючи експлуатаційні навантаження.
Викладач дисципліни: Степанов Дмитро Миколайович, старш. викладач кафедри "Технологія машинобудування".
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступінь
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
---|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
---|
Кількість кредитів – 5
|
Галузь знань:
13 "Механічна інженерія"
|
нормативна
|
Спеціальність: 131 "Прикладна механіка"
|
Змістових модулів – 2
|
Другий рівень вищої освіти
|
Рік підготовки:
|
5-й
|
6-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання –
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 150
|
9-й
|
11-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 5
|
Освітній ступінь: магістр з прикладної механіки
|
28 год.
|
8 год.
|
Практичні, семінарські
|
год.
|
год.
|
Лабораторні
|
14 год.
|
8 год.
|
Самостійна робота
|
100 год.
|
128 год.
|
Індивідуальні завдання: год.
|
Вид контролю: залік
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Етапи роботи
|
Кількість балів
|
Етапи роботи
|
Кількість балів
|
Тема 1,2
|
0 – 30
|
Тема 7
|
0 – 30
|
Тема 3,4
|
0 – 35
|
Тема 8,9
|
0 – 40
|
Тема 5,6
|
0 – 35
|
Тема 10
|
0 – 30
|
Сума за перший РМК
|
0 – 100
|
Сума за другий РМК
|
0 – 100
|