Ви є тут

Головна

Мета дисципліни – надати сучасне уявлення про різні схеми авіаційних двигунів; принципи роботи головних вузлів, та їх конструкції; навчити студентів вирішувати питання пов’язані з роботою автоматичних систем керування авіаційних газотурбінних двигунів; надати студентам практичних знань про конструктивні особливості авіадвигунів та систем індикації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен.

знати:

- класифікацію та принцип дії авіаційних двигунів;

- конструкцію та принцип роботи основних вузлів газотурбінних двигунів (ГТД);

- конструкцію та принцип роботи функціональних систем ГТД.

вміти:

- розрізняти основні типи авіаційних двигунів;

- знати призначення та конструкцію вузлів газотурбінних двигунів;

- виконувати необхідні розрахунки на міцність деталей або їх елементів, враховуючи експлуатаційні навантаження.

Викладач дисципліни: Степанов Дмитро Миколайович, старш. викладач кафедри "Технологія машинобудування".

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступінь

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 5

Галузь знань:

13 "Механічна інженерія"

нормативна

Спеціальність: 131 "Прикладна механіка"

Змістових модулів – 2

Другий рівень вищої освіти

Рік підготовки:

5-й

6-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання –

Семестр

Загальна кількість годин – 150

9-й

11-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3

 самостійної роботи студента – 5

Освітній ступінь: магістр з прикладної механіки

28 год.

8 год.

Практичні, семінарські

год.

год.

Лабораторні

14 год.

8 год.

Самостійна робота

100 год.

128 год.

Індивідуальні завдання: год.

Вид контролю: залік

Розподіл балів, які отримують студенти

Етапи роботи

Кількість балів

Етапи роботи

Кількість балів

Тема 1,2

0 – 30

Тема 7

0 – 30

Тема 3,4

0 – 35

Тема 8,9

0 – 40

Тема 5,6

0 – 35

Тема 10

0 – 30

Сума за перший РМК

0 – 100

Сума за другий РМК

0 – 100