Ви є тут

Головна

Статті у наукових фахових виданнях
1. Фандеева Е.А. Применение метода анализа иерархии для вібора рекламной сети в Интернете / Е.А. Фандеева, В.В. Харченко // «Радіоелектроніка, інформатика, управління»: зб. наук. праць. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2014. – Вип. 1. – С. 89–95.
2. Фандєєва К.О. Система автоматизованого плануваня рекламної кампанії для підприємств малого та середнього бізнесу / Е.А. Фандєєва , В.І. Дубровін // Збірник наукових праць «Системи обробки інформації». – Харків: Харківський університет Повітряних Сил імені І. Кожедуба, 2014. – С. 177-180.
3. Фандєєва К.О. Розв’язання задачі оцінювання конкурентоспроможності зварювального обладнання з урахуванням значущості груп критеріїв / К.О.Фандєєва, В.В. Круглікова, Ю.М. Ткаченко // Науковий вісник НЛТУ України: зб. наук. праць. – Львів: НЛТУ, 2011. − Вип. 21.8. – С. 218 – 224.
4. Фандєєва К.О. Підтримка прийняття рішень в рекламі та медіаплануванні / К.О.Фандєєва, В.І. Дубровін, В.В. Круглікова // Вісник ХНУ. Економічні науки. Том 1. – Хмельницький: ХНУ, 2011. – №4. – С. 114 – 118.
5. Фандєєва К.О. Метод аналіза ієрархій в підвищенні ефективності рекламної кампанії / К.О.Фандєєва, В.І. Дубровін, В.В. Круглікова // Держава та регіони. Економіка та підприємство: зб. наук. праць. – Запоріжжя, 2011. – №4. – С. 87 – 91.