№
п/п
|
Назва
|
Характер роботи
|
Вихідні дані
|
Співавтори
|
Навчальні підручники, посібники під грифом МОН, монографії
|
1.
|
Економічна ефективність інвестицій у рекламну діяльність підприємств
|
монографія
|
Запоріжжя: ЗЦНТІ, 2008. – 208 с.
|
Салига К.С.
|
2.
|
Економічне обгрунтування витрат на рекламу
|
монографія
|
Запоріжжя: КПУ, 2009. – С. 64.
|
Салига К.С.
|
3.
|
Актуальні проблеми та перспективи розвитку туристичного та готельно-ресторанного бізнесу в Запорізькому регіоні
|
Колективна монографія
|
Запоріжжя: ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2012. – 400с.
|
Колектив авторів
|
4.
|
Можливості та розвиток сучасного туризму: світовий та національний досвід
|
Колективна монографія
|
Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2014. –276 с.
|
Колектив авторів
|
Статті у фахових виданнях, збірках наукових праць, журналах
|
1.
|
Рекламна діяльність у системі заходів з просування товарів
|
стаття
|
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво - №2 - 2007.- с.151 – 155
(Фахове видання)
|
|
2.
|
Управління рекламною діяльністю підприємств
|
стаття
|
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво - №3 - 2007.- с.145 - 149
(Фахове видання)
|
|
3.
|
Управління рекламною кампанією підприємства
|
стаття
|
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво - №4 - 2007.- с.140 - 147
(Фахове видання)
|
|
4.
|
Методи розробки рекламного бюджету підприємств
|
стаття
|
Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: Економічні науки. – Харків: ХНТУСГ, 2007. – Вип. 49. – С. 188 – 191.
(Фахове видання)
|
|
5.
|
Особливості рекламування продукції машинобудування
|
стаття
|
Економіка: проблеми теорії та практики. – Зб. наук. праць: В 4 т. –– Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – Вип. 234 – Т. I. – С. 151 – 156.
(Фахове видання)
|
|
6.
|
Удосконалення методів визначення абсолютної ефективності інвестицій у рекламну діяльність підприємств
|
стаття
|
Інвестиції: практика та досвід. – 2007. - № 12. – С. 14 – 19
(Фахове видання)
|
Салига К.С.
|
7.
|
Розробка методів оцінки порівняльної ефективності інвестицій у рекламну діяльність підприємств
|
стаття
|
Інвестиції: практика та досвід. – 2007. - № 24. – С. 7 – 9.
(Фахове видання)
|
Салига К.С.
|
8.
|
Методичні підходи виміру результатів та витрат рекламної діяльності підприємств
|
стаття
|
Економіка: проблеми теорії та практики. – Зб. наук. праць: В 3 т. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – Вип. 230. – Т. II. – С. 326 – 335.
(Фахове видання)
|
Салига К.С.
|
9.
|
Узагальнення досвіду щодо оцінювання ефективності рекламної діяльності підприємства
|
стаття
|
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2008. – № 1. – С. 80 – 88.
(Фахове видання)
|
|
10.
|
Принципи оцінювання ефективності рекламної діяльності
|
стаття
|
Інвестиції: практика та досвід. – 2008. - № 3. – С. 46 – 48.
(Фахове видання)
|
|
11.
|
Аналіз оціночних способів визначення ефективності реклами
|
стаття
|
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2009. – № 7. – С. 121 – 126.
(Фахове видання)
|
|
12.
|
Аналітичні методи визначення ефективності реклами
|
стаття
|
Економічний простір : зб. наук. праць. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2010. – Вип. 34. – С. 188 – 195.
(Фахове видання)
|
|
13.
|
Математичні моделі організації та проведення рекламної кампанії
|
стаття
|
Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: Економічні науки. – Харків : ХНТУСГ, 2010. – Вип. 105. – С. 203 – 214.
(Фахове видання)
|
|
14.
|
Аналіз функцій управління рекламною діяльністю підприємства
|
стаття
|
Культура народов Причерноморья. – 2010. – № 178. – С. 47 – 53.
(Фахове видання)
|
|
15.
|
Особливості засобів впливу маркетингової комунікації
|
стаття
|
Прометей: регіональний зб. наук. праць з економіки / Донецький економіко-гуманітарний інститут МОН Украіни; Інститут економіко-правових досліджень НАН України. – Донецьк : ДЕГІ, 2010. – Вип. 2(32). – С. 128 – 134.
(Фахове видання)
|
|
16.
|
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
|
стаття
|
Культура народов Причерноморья. – 2011. – № 200. – С. 42 – 43.
(Фахове видання)
|
|
17.
|
Аналіз сучасних тенденцій розвитку міжнародного туризму
|
стаття
|
Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: Економічні науки. – Харків : ХНТУСГ, 2012. – Вип.125 . – С. 191 – 195.
(Фахове видання)
|
|
18.
|
Особливості стратегічного планування діяльності на прикладі туристського підприємства
|
стаття
|
Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва / Редкол.: О.О. Непочатенко (відп. ред.) та ін. – Умань, 2012. – Вип. 80. – Ч. 2: Економіка. – С. 98 – 104.
(Фахове видання)
|
Зацепіна Н.О.
|
19.
|
Особливість реалізації функцій управління рекламною діяльністю туристичного підприємства
|
стаття
|
Економічний простір : зб. наук. праць. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2012 – Вип. 61. – С. 256 – 260.
(Фахове видання)
|
|
20.
|
Туризм в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
|
стаття
|
Культура народов Причерноморья. – 2012 – № 229. – С. 44 – 47.
(Фахове видання)
|
|
21.
|
Аналіз соціально-економічних факторів формування споживчого попиту на туристський продукт
|
стаття
|
Культура народов Причерноморья. – 2013 – № 249. – С. 135 – 137.
(Фахове видання)
|
Зацепіна Н.О.
|
22.
|
Оцінювання потенціалу туристичних підприємств Запорізької області
|
стаття
|
Экономика Крыма. – 2013. – № 2 (43). – С.82 – 85.
(Фахове видання)
|
Ткач В.О.
|
23.
|
Особливості використання маркетингу в діяльності туристських підприємств
|
стаття
|
Культура народов Причерноморья. – 2013 – № 253.– С.35-36.
(Фахове видання)
|
|
24.
|
Могила кошевого отамана Йосипа Гладкого в Запоріжжі – туристський об’єкт національного значення
|
стаття
|
Культура народов Причерноморья. – 2014. – № 268.– С.64-66.
(Фахове видання)
|
Бєлікова М.В., Моргунова М.А.
|
25.
|
Менеджмент в діяльності туристичного підприємства та його проблеми
|
стаття
|
Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва: збір. наук. досліджень / Редкол.: О.О. Непочатенко (відп. ред.) та ін. – Умань: ВПЦ “Візаві” (Видавець “Сочінський”), 2014. – Вип. 85. – Ч. 2: Економіка. – С. 209 – 213.
(Фахове видання)
|
|
26.
|
Туристична галузь – важливий фактор інвестиційної привабливості Запорізького регіону
|
стаття
|
Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: Економічні науки. – Харків : ХНТУСГ, 2015 – Вип. 162. – С.222 – 228.
(Фахове видання)
|
|
27.
|
Сучасний стан інвестиційного клімату Запорізького регіону
|
стаття
|
Зб. наук. праць Уманського національного університету садівництва / Редкол.: О.О. Непочатенко (відп. ред.) та ін. – Умань: УНУС, 2015. – Вип. 87. – Ч. 2 : Економіка. – С.68 – 73.
(Фахове видання)
|
|