Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є набуття знань та системного мислення щодо організації туроператорського бізнесу, праксеологічних навичок взаємодії суб'єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; оволодіння правилами формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів.
Завдання: теоретична та практична підготовка студентів фаху з питань:
- формування пакетних та індивідуальних програм туристичного обслуговування з використанням ресурсного потенціалу дестинації, (регіону, району, країни);
- формування взаємодії між всіма учасниками туристичного ринку, нормативно-правове забезпечення співпраці;
- моделювання програм туристичного обслуговування за різною метою подорожей, типом клієнтури, наявних туристичних атракцій;
- визначення мотивації подорожей та удосконалення процесів надання туристичних послуг в пакетних турах, тощо.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- правила та порядок оформлення туристичних документів, виконання туристичних формальностей;
- технології та організацію туристичних подорожей; страхування в туризмі; оформлення різних видів туристичних документів; визначення прав і обов'язків туристів, умов забезпечення й виконання претензійної роботи в туризмі; параметрів створення турпродукту підприємства, форм аквізиції туристичної активності,
- умови бронювання туристичного обслуговування; організацію обліку і контролю надання послуг, оформлення туристичної звітності; правила безпеки туристичних подорожей.
вміти:
- застосовувати графо-аналітичні моделі програм туристичного обслуговування;
- застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі;
- розробляти та обґрунтовувати основні напрями удосконалення та підвищення ефективності організації роботи суб'єктів туристичної індустрії, забезпечення їх нормативно-правовою базою.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Технологія туроперейтингу та турпроектування.
Тема 1. Основи туроперейтингу.
Тема 2. Туроперейтинг та агентський бізнес в туризмі.
Тема 3. Типологія створення туристичного продукту та формування його асортименту.
Тема 4. Правила формування програм перебування туристів.
Тема 5. Організація обслуговування клієнтів в туристичному агентстві.
Змістовий модуль 2. Прикладний туроперейтинг.
Тема 1. Рецептивний туроперейтинг.
Тема 2. Ініціативний туроперейтинг.
Тема 3. Консолідований туроперейтинг.
Тема 4. Організація туристичних подорожей туроператором.
Викладач: Віндюк А.В., д.пед.н., професор кафедри «Міжнародного туризму».
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Нормативна частина
Цикл: професійної і практичної підготовки
|
Напрям підготовки
6.140103 Туризм
(шифр і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
___Туризмознавство___
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
3-й
|
3-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин − 90
|
6-й
|
6-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 20
самостійної роботи студента − 45
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
10 год.
|
2 год.
|
Практичні, семінарські
|
20 год.
|
4 год.
|
Лабораторні
|
− год.
|
− год.
|
Самостійна робота
|
45 год.
|
73 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
5 год.
|
11 год.
|
Вид контролю: екзамен
|
|
|
|
|
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються наступні види робіт:
− активність студента на практичному занятті оцінюється в 8 балів (5 практичних занять у першому модулі 5х8=40 балів, 5 практичних у другому 5х8=40 балів);
− виконання індивідуального завдання до 40 балів у кожному модулі;
− модульна контрольна робота до 20 балів у кожному модулі.
Підсумковим оцінюванням є письмовий екзамен.