Мета – оволодіння теоретичними знаннями з питань стратегічного управління, інструментарієм, методикою розроблення стратегій розвитку підприємства та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання концепції стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності туристичних підприємств.
Завдання – надання майбутніми фахівцями глибоких знань‚ формування у них нового економічного мислення‚ адекватного ринковим відносинам; формування навичок аналізувати реальні економічні процеси і приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних проблем‚ пов'язаних з їх майбутньою практичною діяльністю.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
– причини виникнення переваги стратегічного управління;
– сфери використання і відмінності концепцій стратегічного менеджменту та маркетингу;
– основні методологічні походи до стратегічного менеджменту та маркетингу;
– методи аналізу зовнішнього і внутрішнього середовища;
– сутність і особливості основних стратегій, що входять у класичний стратегічний набір;
– основні підходи до формулювання стратегій;
– класичні організаційні структури управління стратегічного типу;
– сутність стратегічної інформації.
вміти:
– визначати місію, мету і стратегію підприємства;
– складати стратегічні плани з різною глибиною перспективи;
– розробляти міру забезпечення організаційної, фінансово-економічної, соціально-психологічної ефективності застосування СМ.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Теоретичні та практичні основи стратегічного менеджменту в туризмі.
Тема 1. Загальна характеристика стратегічного управління.
Тема 2. Класифікація стратегій.
Тема 3. Стратегічній потенціал підприємства та визначення його конкурентоспроможністі.
Змістовий модуль 2. Теоретичні та практичні основи стратегічного маркетингу в туризмі.
Тема 1. Стратегічний маркетинг послуг.
Тема 2. Маркетингові аспекти туристичних послуг.
Тема 3. Формування маркетингової стратегії.
Викладач: Мамотенко Д.Ю., к.е.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму».
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Нормативна частина
Цикл: гуманітарні та соціально-економічні дисципліни
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
7.14010301-Туризмознавство
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
9-й
|
9-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 24
самостійної роботи студента − 61
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
спеціаліст
|
12 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
12 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
− год.
|
− год.
|
Самостійна робота
|
61 год.
|
73 год.
|
Індивідуальні завдання: 5 год. 11 год.
|
Вид контролю: залік
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються наступні види робіт:
− активність студента на практичному занятті оцінюється в 20 балів: 3 практичних занять у першому модулі (20х3=60) та 3 практичних занять у другому модулі (20х3=60);
− виконання індивідуального завдання - до 20 балів;
− модульна контрольна робота у кожному модулі - до 20 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший і другий змістовий модулі.