Метою викладання навчальної дисципліни є виховання у майбутнього фахівця математичної освіти, яка дозволить йому використовувати набуті знання для побудови та дослідження математичних моделей, застосовувати здобуті навички в споріднених дисциплінах.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні поняття та теореми алгебри матриць;
-
теоретичні основи векторної алгебри; теорію лінійних об’єктів на площині та в просторі;
-
методи досліджень кривих та поверхонь другого порядку;
-
еорію лінійних просторів та лінійних операторів.
вміти:
-
кваліфіковано користуватись методами алгебри матриць;
-
досліджувати системи лінійних рівнянь;
-
використовувати методи розв’язку систем лінійних рівнянь;
-
володіти навичками роботи з комплексними числами;
-
застосовувати алгебру векторів для практичних задач;
-
досліджувати геометричні об’єкти засобами аналітичної геометрії;
-
користуватись апаратом теорії лінійних операторів;
-
досліджувати квадратичні форми.
Викладач дисципліни: Денисенко Олександр Іванович, доцент кафедри системного аналізу та обчислювальної математики.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 6,5 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 3 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Рік підготовки: |
1-й |
1-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 195 |
2-й |
2-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3,5
самостійної роботи студента – 5 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
28 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
42 год. |
10 год. |
Лабораторні |
|
|
Самостійна робота |
120 год. |
162 год. |
Індивідуальні завдання: 1 |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумковий тест |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
50 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
10 |