Метою викладання навчальної дисципліни “Теорія ймовірностей та математична статистика” є виховання у майбутнього фахівця математичної освіти, яка дозволить йому створювати статистичні моделі при дослідженні реальних явищ. Побічна користь від вивчення дисципліни в тому, що вона доповнює детерміністській підхід інших розділів математики теоретико-імовірнисним аналізом проблеми, що в свою чергу дає велику економію при розв’язуванні конкретних прикладних задач.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні положення, прийоми, методи теорії ймовірностей та математичної статистики;
-
основні етапи статистичного дослідження і особливості використання статистичних критеріїв.
вміти:
-
дати математичний опис випадкового явища;
-
аналізувати складену математичну модель, з’ясувати зміст її параметрів;
-
давати кількісну та якісну оцінку досліджуваних явищ, виявляти їх закономірності, забезпечувати формування висновків.
Викладач дисципліни: Кривцун Олена Володимирівна, ст. викладач кафедри системного аналіза та обчислювальної математики
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 3 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 4 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Рік підготовки: |
2-й |
2-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 90 |
3 |
3 |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2,
самостійної роботи студента – 5;
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
12 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
12 год. |
2 год. |
Лабораторні |
|
|
Самостійна робота |
60 год. |
|
Індивідуальні завдання: 1 |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумкове тестування |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
Змістовий модуль 4 |
20 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |