- основні засади та принципи управління персоналу;
- сучасні концепції управління персоналом;
- основні вимоги до формування кадрової та соціальної політики фірм;
- принципи та методи забезпечення фірм персоналом;
- методи оцінки кадрів та прогнозування потреб у людських ресурсах.
вміти:
- розробляти та впроваджувати систему роботи з персоналом;
- застосовувати сучасні концепції управління персоналом;
- складати концептуальні кадрові документи;
- планувати чисельність та склад працівників організації;
- проводити підбір та відбір персоналу;
- розробляти програми навчання персоналу;
- складати плани ділової кар’єри та професійного просунення;
- розробляти посадові інструкції;
- аналізувати ефективність використання робочого часу персоналу;
- проводити діагностику персоналу;
- застосовувати методи стимулювання праці персоналу.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Основні поняття і категорії.
Управління персоналом у системі сучасного менеджменту
Концепції управління персоналом
Методологія організації системи управління персоналом.
Кадрова політика організації.
Система управління і організації роботи з персоналом.
Планування роботи з персоналом організації
Змістовий модуль 2.
Технології управління персоналом.
Управлінська діяльність персоналу організації.
Управління персоналом і національна ділова культура.
Оцінювання результатів діяльності персоналу кадрових служб. Організація діловодства.
Психологічні основи добору і перевірки персоналу.
Психолого-акмеологічне забезпечення ефективності управління персоналом.
Викладачі дисципліни: Жданов В.В., к.е.н., доцент кафедри управління персоналом і економіки праці.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
Кількість кредитів – 8 |
Галузь знань
0305 Економіка і підприємництво |
Нормативна
|
Рівень вищої освіти бакалаврат
|
Модулів – 1 |
Спеціальність (професійне
спрямування):
6.03050501 Управління персоналом та економіка праці
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
4-й |
4-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання: курсова робота
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 120 |
7,8-й |
7,8-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 4
|
Освітній ступень: бакалавр |
14 год. -7сем |
6 год.-7сем |
10 год.8сем. |
4 год.8сем. |
Практичні, семінарські |
28 год.-7сем |
4 год.-7сем |
20 год. -8сем |
4 год. -8сем |
Лабораторні |
- |
- |
Самостійна робота |
78 год.-7сем |
112 год.-7сем |
60 год.-8сем |
88 год.-8сем |
Індивідуальні завдання: 30 год. |
Вид контролю: залік., іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Для денної форми навчання.
Під час контролю враховують наступні види робіт:
- підготовка до заняття:
а) 7 семестр:1 бал за кожне заняття (всього 21 заняття по 1 балу = 21 бали);
б) 8 семестр: 1 бал за кожне заняття (всього 15 заняття по 1 балу = 15 бали) активність роботи студента на практичному занятті:
а) 7 семестр: оцінюється до 10 балів (всього 14 практичних занять по 10 балів = 140 балів);
б) 8 семестр: оцінюється до 15 балів (всього 10 практичних занять по 15 балів = 150 балів);
в) Тестування 7 семестру – першого напівсеместру до 20 балів; другого напівсеместру до 19 балів;
г) Тестування 8 семестру –першого напівсеместру до 25 балів; другого напівсеместру до 25 балів;
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.
Для заочної форми навчання.
Виконання та захист контрольної роботи студента оцінюється до 50 балів; аудиторне тестування оцінюється до 50 балів. 7 семестр (50+50=100); 8 семестр (50+50=100).