Ви є тут

Головна

1. Фандеева Е.А. Автоматизированная система анализа мотивации как инструмент повышения эффективности сотрудников / Е.А. Фандеева, Ю.П. Ванюшаник, В.И. Дубровин // VІI Международная научно-практическая конференция «Сучасні проблеми і досягнення в галузі радіотехніки, телекомунікації та інформаційних технологій».– Запоріжжя : ЗНТУ, – 2014.

2. Фандеева Е.А. Система оценки работі сотрудников как инструмент качественного управления проектами / Е.А. Фандеева, Ю.П. Ванюшаник // VII Международная научно-практическая конференция «Информационные технологии и автоматизация - 2014», 16-17 октября 2014. [Одесса]: Сборник докладов. – Одесса: Одесская национальная академия пищевых технологий, 2014. – С. 49-50.

3. Фандєєва К.О. Оптимальна оцінка ефективності розробників програмних проектів / К.О.Фандєєва, Ю.П. Ванюшанік // Матеріали доповідей учасників конференції «Тиждень науки»: Секція «Інформаційні технології та управління».– Запоріжжя : ЗНТУ, – 2014.

4. Фандеева Е.А. Оптимальная оценка эффективности разработчиков программных проектов / Е.А. Фандеева, Ю.П. Ванюшаник // 18 Международный молодежный форум «Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке»: Сборник материалов форума «Конкурентная разведка и управление знаниями». – Харьков: ХНУРЭ, 2014. – Т.8. – С. 122-123.

5. Фандеева Е.А. Моделирование стратегических решений производителя программного обеспечения как услуги / Е.А. Фандеева, Ю.П. Ванюшаник // 17 Международный молодежный форум «Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке»: Сборник материалов форума «Конкурентная разведка и управление знаниями». – Харьков: ХНУРЭ, 2013. – Т.8. – С. 162-163.

6. Фандєєва К.О. Моделювання стратегії реалізації програмних продуктів / К.О.Фандєєва, Ю.П. Ванюшанік // Матеріали доповідей учасників конференції «Тиждень науки»: Секція «Інформаційні технології та управління».– Запоріжжя : ЗНТУ, – 2013.

7. Фандєєва К.О. Выбор эффективного вида интернет-рекламы для продвижения различного рода ресурсов, товаров и услуг / К.О.Фандєєва // 8 Международная научно-практическая конференция «ИОН-2012»: Сборник материалов конференции. – Вінниця: ВНТУ, 2012. – C.177-178.

8. Фандєєва К.О. Математична оптимізація медіаплану для каналів ефірного телебачення / К.О.Фандєєва, Ю.П. Ванюшанік // Сучасні інформаційні системи та технології, AIST-2012 : матеріали Першої міжнародній науково-практичній конференції. – Суми: Сумський державний університет, 2012. – С. 147-148.

9. Фандєєва К.О. Автоматизація планування рекламної діяльності підприємства / К.О.Фандєєва, В.В. Круглікова // Матеріали доповідей учасників конференції «Тиждень науки»: Секція «Економіка». – Запоріжжя : ЗНТУ, – 2012.

10. Фандєєва К.О. Оптимальний розподіл коштів між компонентами медіаплану / К.О.Фандєєва, Ю.П. Ванюшанік // Матеріали доповідей учасників конференції «Тиждень науки»: Секція «Інформаційні технології та управління».– Запоріжжя : ЗНТУ, – 2012.

11. Фандеева Е.А. Динамічна модель розподілу рекламного бюджету / Фандеева Е.А. // 16 Международный молодежный форум «Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке»: Сборник материалов форума «Конкурентная разведка и управление знаниями». – Харьков: ХНУРЭ, 2011. – Т.8. – С. 157-158.

12. Фандєєва К.О. Метод аналіза ієрархій в підвищенні ефективності рекламної кампанії / К.О. Фандєєва // Матеріали доповідей учасників четвертої міжрегіональної науково-практично конференції «Проблеми економіки та управління у промислових регіонах», 27-28 травня 2011 р. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2011. – C.373-375.

13. Фандєєва К.О. Метод аналіза ієрархій в підвищенні ефективності рекламної кампанії / К.О.Фандєєва // Матеріали доповідей учасників конференції «Тиждень науки»: Секція «Економіка». – Запоріжжя : ЗНТУ, – 2011.

14. Фандєєва К.О. Підтримка прийняття рішень в рекламі та медіаплануванні / К.О.Фандєєва // Матеріали доповідей учасників конференції «Тиждень науки»: Секція «Інформаційні технології та управління».– Запоріжжя : ЗНТУ, – 2011.

15. Фандеева Е.А. Поддержка принятия решений в рекламе и медиапланировании / Фандеева Е.А. // 15 Юбилейный Международный молодежный форум «Радиоэлектроника и молодежь в ХХІ веке»: Сборник материалов форума «Конкурентная разведка и управление знаниями». – Харьков: ХНУРЭ, 2011. – Т.7. – С. 157-158.