У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні поняття та визначення теорії автоматичного керування;
-
методи дослідження динамічних характеристик (часових та частотних) різних ланок;
-
методи аналізу стійкості систем автоматичного керування,
-
методи дослідження впливу різноманітних параметрів САК на якість керування;
-
методи побудови корегуючих пристроїв для поліпшення якості керування;
-
основні поняття та визначення сучасної теорії автоматичного керування (простір стану, дискретні системи);
-
Основні методи фільтрації перешкод в САК.
вміти:
-
описувати системи автоматичного керування;
-
аналізувати стійкість отриманих диференційних рівнянь;
-
аналізувати якість керування;
-
розробляти корегуючі пристрої;
-
використовувати різні методи для фільтрації перешкод в САК;
Викладач дисципліни: Єфименко Миколай Володимирович, к.т.н, доцент кафедри Комп’ютерних систем та мереж
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 3 |
Галузь знань: 0501 Інформатика та обчислювальна техніка |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050102 «Комп’ютерна інженерія» |
Змістових модулів – 5 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3121 Фахівець з інформаційних технологій |
Рік підготовки: |
3-й |
3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 90 |
6-й |
6-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 1 самостійної роботи студента – 5 |
Освітній ступень: Бакалавр з комп’ютерних систем та мереж |
12 год. |
4 год. |
Практичні, семінарські |
6 год. |
год. |
Лабораторні |
12 год. |
2 год. |
Самостійна робота |
60 год. |
84 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
Змістовий модуль №3 |
Змістовий модуль №4 |
Змістовий модуль №5 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
T7 |
T8 |
T9 |
T10 |
T11 |
|
5 |
5 |
5 |
10 |
5 |
10 |
10 |
10 |
15 |
10 |
15 |
100 |