Кафедра "Маркетинг та логістика" оголошує прийом заявок та робіт на творчий конкурс «Студентська соціальна реклама – 2021». Конкурс проводиться щороку з метою сприяння професійній орієнтації студентів, розвитку творчих здібностей у майбутніх фахівців в сфері реклами та привертання уваги громадськості до соціально значущих проблем за допомогою студентської соціальної реклами.
Форма участі у Конкурсі – індивідуальна. Конкурсні роботи мають бути представлені у наступних форматах: відеоролик, презентація, плакат, фотографія, рисунок.
Започаткований десять років тому, цьогорічний захід став ювілейним, та, незважаючи на карантинні обмеження, пройшов як завжди у веселій атмосфері студентського свята.
Подія стала нагодою для знайомства зі студентами-першокурсниками, які підготували відеопрезентацію про себе та поділились своїм баченням навчання та планами на майбутнє.
Організаторами свята виступили студенти другого курсу, які підготували цікаву програму з презентаціями, вікторинами та поздоровленнями. Куратором груп другого курсу є доцент Павлішина Ніна Михайлівна, яка надихнула їх на нові ідеї у підготовці.
У привітальному слові завідувач кафедри професор Лифар Владислава Віталіївна наголосила на затребуваності професій «Маркетолог» та «Логіст», запевнила у правильності вибору, а також побажала студентам наполегливості, активності та впевненості у своїх силах.
В урочистій обстановці студентам-першокурсникам завідувач кафедри Лифар В.В. і заступник декана ФЕУ Онуфрієнко Н.Л. вручили залікові книжки. Завершуючи вручення залікових книжок, Владислава Віталіївна зазначила, що сьогодні день, коли починається шлях до отримання нових знань та омріяної професії.
У межах заходу було зроблено анонси всіх подій, які плануються колективом кафедри протягом року, зокрема:
-
благодійна акція «Дай лапу, друг!»(ІІ частина);
-
науково-практична конференція «Тиждень науки-2021»;
-
творчий конкурс «Соціальна реклама-2021».
Шановні першокурсники, ви стали не просто студентами, ви стали членами великої та дружної родини маркетологів та логістів.
Тож бажаємо студентам та колективу кафедри успіхів у подальшій діяльності, оптимістичного настрою та професійного зростання!



Курси дисциплін весняного семестру 2019-2020 навчального року викладаються дистанційно на платформі Googleclassroom
1 курс магістратури ФЕУ-419 М
Стратегічний маркетинг (проф. Лифар В.В.) код доступу до курсу fl3r3r3
Методологія прикладних досліджень в маркетингу (проф. Лифар В.В.) код доступу до курсу vzdvfhc
Рекламний менеджмент (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу qs76xse
Маркетинговий менеджмент (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу dbzkezb
Комерційна діяльність посередницьких підприємств (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу fwqbce4
Екологічний маркетинг (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу yrh3iui
4 курс ФЕУ-416
Поведінка споживачів (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу 4lbbswl
Маркетинг промислового підприємства (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу j7mjyou
Маркетинг у банку (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу ihsria4
Електронна комерція (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу k2q2o6k
4 курс ФЕУ-216
Поведінка споживачів (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу 4lbbswl
Інфраструктура логістичних процесів (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу zehvv6i
Світові ринки товарів і послуг (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу phivhty
3 курс ФЕУ-417
Маркетингові дослідження (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу pmnv2e4
Бренд-менеджмент (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу kayt67d
3 курс ФЕУ-217, 218 СП
Загально-економічна практика (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу u4app7y
2 курс ФЕУ-418
Маркетинг (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу np45v5s
Статистика (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу b5wbwc6
2 курс ФЕУ-218
Маркетинг (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу svzms2z
Статистика (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу b5wbwc6
Економіка торгівлі(ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу g4t2yei
для інших спеціальностей
Маркетинг для БАД (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу cb2gzgz

18-19 грудня відбувся захист магістрів груп ФЕУ-418М, ФЕУз-418М, ФЕУ-218М, ФЕУз-218М. Випускники представили свої дипломні роботи на різні актуальні теми в яких продемонстрували знання та навички отримані під час навчання.
Детальніше >>
Випуск магістрів маркетологів та логістів 2019


18-19 грудня відбувся захист магістрів груп ФЕУ-418М, ФЕУз-418М, ФЕУ-218М, ФЕУз-218М. Випускники представили свої дипломні роботи на різні актуальні теми в яких продемонстрували знання та навички отримані під час навчання.
Детальніше >>
Акредитація освітньо-професійної програми Маркетинг зі спеціальності 075 Маркетинг

В період з 20 грудня 2018 року по 22 грудня 2018 року включно, на кафедрі маркетингу та логістики, у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України № 3031-л від 13.12.2018 року, з метою проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Маркетинг зі спеціальності 075 Маркетинг за другим (магістерським) рівнем вищої, працювала експертна комісія освіти у складі:
- Писаренко Володимира Вікторовича – завідувач кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії, доктор економічних наук, професор, голова комісії;
- Ковальчук Світлани Володимирівни – завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету, доктор економічних наук, професор.
Детальніше >>
Результати творчого конкурсу "Студентська соціальна реклама - 2018"!
17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.
За результатами експертного оцінювання до фіналу вийшли роботи:
Єгорової Олександри, ФЕУ-414, «Будь людиною!» Зелінська Богдана, ФЕУ-415, «Не дозволяй собі мовчати» Милосердової Анни, ФЕУ-414, «Ловись, пакетик, великий і маленький» Онищенко Єлізавети, ФЕУ-415, «Людині потрібна Людина» Портнової Дарини, ФЕУ-414, «Твій слід на Землі». У фіналі відбулася презентація робіт, обґрунтування актуальності обраних тем та необхідності їх соціального рекламування в нашому суспільстві. Переможцями стали: І місце - Зелінська Богдана, ІІ місце - Онищенко Єлізавета, ІІІ місце - Єгорова Олександра. Приз глядацьких симпатій одержали роботи Онищенко Єлізавети та Зелінської Богдани. Кафедра маркетингу та логістики вітає учасників та переможців! Бажаємо натхнення та нових творчих досягнень!
Детальніше
ШАНОВНІ СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ!
ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ «СТУДЕНТСЬКА СОЦІАЛЬНА ФОТОРЕКЛАМА – 2018"
Участь у конкурсі – це унікальна можливість для молодих і талановитих студентів заявити про себе. Запрошуємо до участі у Конкурсі студентів 1-5 курсів кафедри «Маркетинг та логістика». Участь у Конкурсі є безкоштовною.
Детальна тематика конкурсних робіт, технічні вимоги, а також критерії оцінки можна дізнатися з Регламенту конкурсу у старост, кураторів, на кафедрі (ауд. 281) та сторінці кафедри у facebook: goo.gl/E5VGqm. Конкурсні роботи потрібно надати до 30 березня 2018 р. на кафедру маркетингу та логістики. Координатор Конкурсу – Антонюк Катерина Іванівна. Сьогодні у студентської молоді з'являється все більше можливостей для розкриття свого творчого потенціалу і розвитку необхідних навичок для самореалізації. Конкурс дає можливість кожному студенту продемонструвати свій талант в жанрі рекламного повідомлення, реалізувавши творчі здібності в області соціальної реклами.
Детальніше
Міжнародна науково-практична конференція "Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України та Польщі"
22.09 2017 кафедра "Маркетинг та логістика" провела секційне засідання у межах міжнародної науково-практичної конференції "Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України та Польщі" за тематичними напрямами: "Маркетинг і логістика: вирішення соціально-економічних проблем на регіональному і міжнародному рівнях" та "Публічне управління та менеджмент: сучасні тенденції розвитку теорії та практики в Україні і Польщі".
В роботі секції прийняли участь провідні викладачі факультету економіки та управління ЗНТУ, запрошені гості з українських та польскіх ВНЗ.
Детальніше
Тиждень науки 2017 на кафедрі маркетингу та логістики
19.04.2017
Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2017» стала для кафедри «Маркетинг та логістика» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 19 квітня 2017 р.
Детальніше
Щодо ліцензування спеціальності 075 «Маркетинг»
18.11.2016
Кафедра маркетингу та логістики подала в МОН України ліцензійну справу щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти з підготовки магістрів за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Інформаційне забезпечення (pdf, 362.64 КБ)
Навчально-методичне забезпечення (pdf, 155.63 КБ)
Кафедра маркетингу відсвяткувала «День маркетолога і логіста»
07.10.2016
В цьому році кафедра маркетингу започаткувала нову традицію – святкування професійного свята День маркетолога і логіста (у зв’язку з відкриттям нової спеціальності «Організація торгівлі і комерційна логістика») кожну першу середу жовтня.
Детальніше
НОВИЙ ФОРМАТ «ТИЖНЯ НАУКИ 2016»
19.04.2016
Цього року 19 квітня кафедра маркетингу вперше провела науково-практичну конференцію «Тиждень науки 2016» в новому форматі. Студенти і викладачі представили науку в ігровій формі, у вигляді конкурсних завдань, які оцінювало компетентне журі.
В якості членів журі були запрошені: зав.кафедрою маркетингу, професор, д.е.н. В.В. Лифарь, доц., к.е.н. О.А. Письменний, ветеран кафедри В.В. Слинько, студент-випускник 2013 року - Вадим Куліков, директор з SMM «RMO MEDIA GROUP».
Детальніше
«Звіт про роботу секції 5 «Інформаційно-аналітичне забезпечення процесів управління маркетинговою і логістичною діяльністю»
06.04.2016
В роботі секції 5 прийняли участь викладачі та здобувачі вищої освіти за освітніми ступенями «бакалавр» та «магістр» кафедри маркетингу ЗНТУ.
Доповіді, що були зроблені на актуальні теми, стали предметом обговорення та наукової дискусії в секції №5. Під час роботи секції слухачі-студенти особливо зацікавилися доповідями Довбіщук О.В. та Сергеєва І.А. Доповідь доцента Письменного О.А. спричинила жваве обговорення серед викладачів, що приймали участь у роботі секції.
Детальніше
Призове місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
21.05.2015
Вітаємо студентку кафедри маркетингу Довбіщук Ольгу (група ФЕУ-411), яка потрапила до 15 кращих учасників-бакалаврів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади серед студентів економічних вищих навчальних закладів України з науки «Маркетинг». Олімпіада, яка відбулася 13-15 квітня 2015 року у Київському Національному економічному університеті ім. Вадима Гетьмана.
Детальніше
-
благодійна акція «Дай лапу, друг!»(ІІ частина);
-
науково-практична конференція «Тиждень науки-2021»;
-
творчий конкурс «Соціальна реклама-2021».