Ви є тут

Головна » Факультети » Економіки та управління

Кафедра маркетингу та логістики

Емблема кафедри «Маркетинг та логістика»

Кафедра «Маркетинг та логістика» (МЛ)

Рік початку діяльності: 2000

Положення про кафедру

 

Керівництво:

Завідувач кафедри: д.е.н., професор Лифар Владислава Віталіївна

Спеціальності:

075 – «Маркетинг», освітні програми:

«Маркетинг»

076 – «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітні програми:

«Організація торгівлі та комерційна логістика»

Підготовка здійснюється за освітніми ступенями бакалавра і магістра

 

Контактні дані:

адреса кафедри: вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063
аудиторія (кабінет): 281 (кафедра), 265 (зав. кафедри)
тел.: +380(61)7698579 (кафедра), +380(61)7698501 (зав. кафедри)
e-mail: kafedra_market@zntu.edu.ua

ВІТАЄМО!!!

Студенти нашої кафедри Остріченко Валерія група ФЕУ-410, Ревуцький Денис та Нечай Максим група ФЕУ 210, а також Мовчанюк  Анастасія група ФЕУ-411, стали лауреатами міської програми підтримки обдарованої молоді міста Запоріжжя у першому півріччі 2022 року відповідно до рішення Вченої ради НУ «Запорізька політехніка» та Запорізької міської ради.

15.06.2022 в урочистій обстановці лауреатів привітав заступник міського голови Анатолій Васюк та вручив сертифікати.

Бажаємо в подальшому примножувати знання та практичний досвід, успіхів та нових звершень в майбутньому!

 

 

 

ЯРМАРОК ВАКАНСІЙ "IT CAREER DAY"

19 лютого 2022 року професор кафедри маркетингу та логістики Зеркаль А.В. зі студентами спеціальностей 075 – "Маркетинг" та 076 – "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (освітня програма "Організація торгівлі та комерційна логістика") відвідали ярмарок вакансій IT Career day.

Цікаві спікери, чудовий нетворкінг та можливості для подальшої продуктивної співпраці. Студенти групи ФЕУ- 419 Вікторія Діденко та Максим Тоцький взяли участь в інтелектуальних конкурсах від роботодавців, показали високі результати та отримали подарунки на пам‘ять.

У додатковому розіграші від ІТ-компаній Максим Тоцький виграв головний приз Apple AIR PODS PRO. Надзвичайно приємно, що наші студенти сьогодні були серед кращих!

Довідково, IT Career Day, це можливість:

  1. побудувати особистісні стосунки з потенційними роботодавцями;
  2. заявити про себе одразу декількам топовим ІТ-компаніям;
  3. отримати відповіді на всі свої запитання про компанію, відкриті позиції та унікальні інсайти;
  4. відчути на собі силу нетворкінгу (адже 85% усіх робочих місць заповнюються за допомогою нетворкінгу);
  5. здобути знання, як оформити сильне резюме;
  6. пройти пробну співбесіду прямо на місці, що дозволить Вам в майбутньому відчувати себе більш розкуто під час справжньої співбесіди.

⠀Цей захід актуальний як для випускників, так і для студентів, які продовжують навчання, а також для спеціалістів різних рівнів, які шукають роботу.

⠀IT Career Day — не тільки майданчик для найму, це захід наповнений великою кількістю цікавих заходів, починаючи з крутезних лекцій експертів і закінчуючи конкурсами від партнерів.⠀

Робота мрії — це не міф!

 

 

ЗУСТРІЧ СТАРШОКУРСНИКІВ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

11 лютого 2022 року відбулася зустріч студентів-старшокурсників спеціальностей 075 – "Маркетинг" та 076 – "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (освітня програма "Організація торгівлі та комерційна логістика") з головним спеціалістом з імпорту ПрАТ "ДНІПРОСПЕЦСТАЛЬ", депутатом Запорізької обласної ради 7-8 скликань, кандидатом економічних наук Чередніченко Станіславом Вікторовичем. На зустрічі також були присутні науково-педагогічні співробітники кафедри "Маркетинг та логістика": завідувач кафедри, д.е.н., професор Лифар В.В.; професор кафедри д.е.н., доцент Зеркаль А.В.; доцент кафедри, к.е.н., доцент Павлішина Н.М.; старший викладач Кочнова І.В.

З вітальним словом до студентів звернулася завідувачка кафедри Маркетингу та логістики, доктор економічних наук, професор Лифар Владислава Віталіївна, яка представила гостя та наголосила, що зустрічі зі стейкхолдерами є надзвичайно важливими та корисними для студентів. Практичні поради фахівців великих підприємств дозволяють майбутнім випускникам бути конкурентноздатними на ринку праці, а науково-педагогічному персоналу кафедри навчати затребуваних та висококваліфікованих фахівців.

Основна тема зустрічі «Ідеальна співбесіда», в межах якої Станіслав Вікторович поділився цікавими кейсами та порадами щодо підготовки до співбесіди, створення резюме та успішного працевлаштування. Зустріч пройшла в теплій та дружній атмосфері. Студенти ставили багато запитань щодо побудови кар'єри та майбутнього працевлаштування, цікавилися досвідом співбесід, основними аспектами, на які звертає увагу роботодавець. Станіслав Вікторович дав вичерпні відповіді та практичні поради студентам, побажав успіхів у навчанні та подальшому працевлаштуванні.

За результатами зустрічі студенти отримали мотивацію до власного розвитку. Щиро дякуємо та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

 

 

Засідання наукового гуртка кафедри «Маркетинг та логістика» «Я – МАРКЕТОЛОГ. Я – ЛОГІСТ. » на тему «ЗМАГАННЯ ЕКО ІДЕЙ. БУДУЙМО ЕКО УКРАЇНУ РАЗОМ! »

26.11.21 в форматі відеоконференції в Google Meet відбулося засідання наукового гуртка кафедри «Я – МАРКЕТОЛОГ. Я – ЛОГІСТ.» на тему «Змагання еко ідей. Будуймо еко Україну разом!». Організаторами онлайн-заходу стали керівник наукового гуртка старший викладач Кочнова І.В. та викладачі кафедри: доц. Соколова Ю.О., доц. Павлішина Н.М. До роботи гуртка долучились діючи члени наукового товариства студенти першого курсу груп ФЕУ-411, та ФЕУ-211. Учасники підготували цікаві та ґрунтовні доповіді. Особливу увагу привернули доповіді:

  1. «Екотренди та бренди: чому компанії стають на захист навколишнього середовища». Доповідачі: ст.гр.ФЕУ-411 Панченко К., Новікова В.;
  2. «Маркетинг «зелених» технологій». Доповідачі: ст.гр.ФЕУ-411 Шмарова К., Чубар К.
  3. «Екологія і технології». Доповідачі: ст.гр.ФЕУ-411 Бірюков Р. та Логвіненко С.
  4. «Екологістика». Доповідач: ст.гр.ФЕУ-411 Приходько В.
  5. «Екологістика і глобалізація». Доповідач: ст.гр.ФЕУ-211 Груша О.
  6. «Перспективи екологістики в Україні». Доповідач: ст.гр.ФЕУ-211 Губенко В.

Виступи супроводжувалися презентаціями. Аудиторія жваво реагувала на кожну доповідь. Було поставлено чимало доречних запитань, доповідачі виявили обізнаність у матеріалі та вміння швидко формувати власну думку з обговорюваних питань.

 

ЕКО ФОРУМ - 2021

Стрімкі зміни у ринковій економіці, поява нових технологій стають невід’ємною частиною життя сучасної людини у всіх сферах її життя. Найбільш активно ними цікавиться молодь. Особливо тими аспектами, які можуть бути корисними у професійному становленні та сприяти розвитку фахових компетенцій. Тож студенти НУ "Запорізька політехніка" охоче відвідують спеціалізовані виставки.

З 14 по 16 вересня 2021 року студенти 3-го курсу кафедри "Маркетинг та логістика" (спеціальності 075 "Маркетинг" та 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність") за ініціативи старшого викладача Онуфрієнко Н.Л. відвідали V екологічний форум Еко-Форум - 2021, який був організований Запорізькою міською радою та Запорізькою торгово-промисловою палатою у ВЦ "Козак-палац" за підтримки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерства освіти і науки України, Запорізької обласної державної адміністрації, Комітету підприємців з питань природокористування та охорони довкілля при ТПП України, Запорізького обласного союзу промисловців і підприємців (роботодавців) "Потенціал".

У цьому році форум став ще більш масштабнішими, серед запрошених спікерів були не тільки українські, але й закордонні експерти. Заслухали виступи понад 90-та спікерів у рамках 12-ти основних локацій форуму, які ділились своїм досвідом впровадження локальних ініціатив у контексті Європейського зеленого курсу, відповідали на запитання присутніх та на прикладах пояснювали зацікавленим особливості програми захисту клімату та довкілля, започатковану ЄС.

Формат «Еко Форуму» передбачав не тільки конференцію зі звичними доповідями, але і виставкову зону, де були представлені як промислові технології та вироби підприємств Запорізького регіону, так і органічні продукти харчування, речі, що роблять екологічнішим наш побут, бережуть здоров’я та навколишнє середовище. Проводились різноманітні активності, відбувалась спілкування учасників. Крім того увагу привертала фотозона.

Студенти отримали приємні враження від відвідування заходу та відмічають що ЕКО ФОРУМ – це справді цікава ініціатива, можливості якої можуть бути використані для становлення майбутніх маркетологів та логістів.

 

 

ФІНАЛ ТВОРЧОГО КОНКУРСУ "СТУДЕНТСЬКА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА – 2021!»

17 травня 2021 року кафедра "Маркетинг та логістика" в урочистій обстановці підвела підсумки творчого конкурсу "Студентська соціальна реклама – 2021!" та визначила переможців. Ця подія була приурочена до 27-річчя Факультету економіки та управління.

На конкурс було представлено 7 робіт, з яких: 2 плакати за тематичним напрямком "Стоп COVID-19"; 1 відеоролик за тематичним напрямком «Безпечне життя»; 3 роботи (2 плакати та 1 відеоролик) за тематичним напрямком «Чисте довкілля» та 1 плакат за тематичним напрямком "Світ починається з поваги". Роботи відрізняються різноманіттям як за видом, так і підходом до виконання.

Компетентне журі оцінювало роботи за трьома критеріями: креативність та рівень виконання роботи, якість технічного і художнього виконання та ступінь сприйнятливості. Методом бальної оцінки визначило переможців:

І місце – відеоролик "Живи ̶Б̶е̶с̶ Безпечно!" за тематичним напрямком "Безпечне життя" - автор роботи студент першого курсу групи ФЕУ-210 Юрій Дудкін;

ІІ місце – відеоролик "Атмосфера - частина кожного з нас" за тематичним напрямком "Чисте довкілля" - автор роботи студентка четвертого курсу групи ФЕУ-417 Валерія Павлова;

ІІІ місце – плакат "Здолаємо COVID-19 разом" - робота студентки третього курсу групи ФЕУ-418 Вікторії Сириці.

Вперше в історії конкурсу для визначення переможця в номінації "Приз глядацьких симпатій" було організоване онлайн-голосування в Телеграм-каналі факультету економіки та управління "ФЕУ Новини". В голосуванні прийняло участь 1615 осіб. З відривом в 37 голосів перемогла робота №5 відеоролик студентки четвертого курсу групи ФЕУ-417 Валерії Павлової "Атмосфера - частина кожного з нас" за тематичним напрямком "Чисте довкілля".

Вручення сертифікатів та призів проводили голова журі, завідувач кафедри "Маркетинг та логістика" Лифар В.В. та члени журі: директор з маркетингу ТОВ "Прогрес" Гаращенко Т.А.; декан ФЕУ Корольков В.В.; доцент кафедри "Маркетинг та логістика" Соколова Ю.О.; студентка магістратури група ФЕУ-410м Довжик Валерія.

Вітання учасникам та переможцям конкурсу, які, незважаючи на дистанційні умови навчання, знайшли час і натхнення для того, щоб привернути увагу до актуальних соціальних проблем суспільства. Бажаємо успіхів, наснаги та нових звершень!

 

ВІТАЄМО КОМАНДУ "VBY"!

В квітні 2021р. команда першокурсників спеціальності 075 "Маркетинг" у складі студентів групи ФЕУ-410: Остріченко Валерії, Сінішина Богдана та Кулік Юліани, прийняла активну участь в національному фіналі бізнес-гри для студентів від L’Oreal – BRANDSTORM 2021. Інноваційна бізнес-ідея команди була представлена на високому рівні та увійшла в десятку найкращих.

Вітаємо команду "VBY" та бажаємо учасникам примножувати отримані знання та міжнародний досвід в подальшому!

 

 

 

ТИЖДЕНЬ НАУКИ - 2021 НА КАФЕДРІ "МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА"

У квітні 2021 р. кафедрою "Маркетинг та логістика" було проведено щорічну науково-практичну конференцію "Тиждень науки-2021". Для кафедри це традиційне підведення підсумків наукової діяльності викладачів та студентів, яке цього року пройшло у форматі онлайн-конференції.

У вступній промові керівник кафедри "Маркетинг та логістика" професор, д.е.н. Лифар В.В. відмітила, що " наукова діяльність є невід’ємною частиною навчального процесу і сприяє підвищенню якості підготовки студентів".

До уваги учасників конференції було представлено роботи, які відрізнялися різномаїттям напрямків наукових досліджень. Різноманітна тематика у виборі напрямку дослідження свідчить про широке коло інтересів сучасного студента. Серед учасників конференції були викладачі кафедри та студенти 1-5 курсів. Варто відмітити, що присутні не залишались сторонніми спостерігачами, а приймали активну участь у обговоренні доповідей.

Кафедра "Маркетинг та логістика" має намір продовжувати проведення науково-практичної конференції "Тиждень науки" у майбутньому та залучати до наукової діяльності своїх студентів.

 

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ КАФЕДРИ "МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА"

21.04.2021 р. колективом кафедри "Маркетинг та логістика" було проведено черговий День відкритих дверей. Цьогорічний захід мав декілька особливостей, які потребували нових підходів до його проведення.

Зокрема, з урахуванням складної епідеміологічної ситуації в регіоні, захід було проведено у форматі онлайн-зустрічі. Це потребувало виконання значного обсягу підготовчої роботи із залученням абітурієнтів.

Завдяки інформуванню шкіл, до онлайн-конференції "День відкритих дверей" було залучено зацікавлених школярів не тільки зі шкіл міста, але й зі шкіл області.

Ще одна особливість заходу полягала у тому, що його проводили виключно викладачі кафедри "Маркетинг та логістика". Це дозволило сконцентрувати увагу абітурієнтів виключно на особливостях спеціальностей 075 "Маркетинг" та 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність". Зокрема, наголосити на наявності освітньої програми "Організація торгівлі та комерційна логістика".

Проводила "День відкритих дверей" завідувач кафедри, д.е.н. Лифар В.В., яка стисло розповіла про історію кафедри, її випускників, ознайомила з процесом навчання та різноманітними заходами кафедри. Особливу увагу було приділено перспективам працевлаштування випускників спеціальностей та висвітлено такі важливі аспекти, як кількість вакансій, рівень оплати праці, ключові вимоги роботодавців (за даними сайтів з працевлаштування). Надана інформація є актуальною, оскільки охоплює як український, так і світовий ринок за 2021 рік.

Абітурієнти задавали безліч питань, які стосувались спеціальностей і процедури вступу до НУ "Запорізька політехніка".

Протягом заходу додатково було поширено інформацію про сторінку кафедри на сайті університету, у соціальній мережі Facebook та на Telegram-каналі. Крім того, з метою підтримки подальшого контакту абітурієнтам було запропоновано заповнити анкету та залишити свої координати.

В цілому, захід, незважаючи на віртуальність середовища, пройшов у атмосфері невимушеного спілкування між абітурієнтами та викладачами кафедри "Маркетинг та логістика".

 

 

ЗАВЕРШЕННЯ ДРУГОЇ БЛАГОДІЙНОЇ АКЦІЇ

«25 копійок – допомога притулку для безпритульних тварин «Дай лапу, друг!»

У жовтні 2020 р. кафедра "Маркетинг та логістика" анонсувала проведення другої благодійної акції допомоги притулку для безпритульних тварин «Дай лапу, друг!». Відповідальною за проведення акції від кафедри була старший викладач Кочнова І.В. Акція проводилась в період з 01.09.20 р. по 01.04.21р. В основу акції було покладено збір монет номіналом 25 копійок, які Національний банк України вилучив з обігу. В акції прийняли участь студенти та викладачі не тільки кафедри маркетингу та логістики, але й всього факультету економіки та управління. Акція проводилась, навіть не дивлячись на ситуацію з COVID-19, і набула свого логічного завершення 6 квітня 2021 р. Викладачі кафедри (зав. кафедри Лифар В.В., ст. викл. Кочнова І.В.) разом зі студентами групи ФЕУ-417 (Волобуєвою Іриною та Павловою Валерією) відвідали притулок. Вони передали чек з переведеними на рахунок притулку коштами, привезли корми для кішок і собак, підстилки та інші зручні речі, необхідні для створення комфортних умов утримання тварин.

Особливу подяку кафедра маркетингу та логістики висловлює викладачам кафедри менеджменту професору Гудзю П.В., доценту Нечаєвій І.А., а також завідувачу кафедри обліку і оподаткування Лищенко О.Г. за фінансові внески. Кафедра висловлює подяку провідному фахівцю Каравській І.М., яка обміняла усі зібрані монети номіналом 25 копійок у банку та перерахувала отриману суму на рахунок притулку.

Безпритульні тварини постійно потребують нашої допомоги і підтримки у будь-якому форматі, бо нашій державі вони не потрібні. Цей притулок існує тільки завдяки волонтерській допомозі та небайдужим людям. Давайте не залишатися байдужими!

Адреса розташування притулку: вул. 40 років Радянської України 38а (усередині гаражного кооперативу). Більш детально ознайомитися з діяльністю притулку можна на сайті: day-lapu-drug.zp.ua


 

УВАГА, КОНКУРС!!!

Кафедра "Маркетинг та логістика" оголошує прийом заявок та робіт на творчий конкурс «Студентська соціальна реклама – 2021». Конкурс проводиться щороку з метою сприяння професійній орієнтації студентів, розвитку творчих здібностей у майбутніх фахівців в сфері реклами та привертання уваги громадськості до соціально значущих проблем за допомогою студентської соціальної реклами.

Форма участі у Конкурсі – індивідуальна. Конкурсні роботи мають бути представлені у наступних форматах: відеоролик, презентація, плакат, фотографія, рисунок.

Тематичні напрямки:

  1. «Стоп COVID-19»;
  2. «Допоможи ближньому»;
  3. «Безпечне життя»;
  4. «Чисте довкілля »;
  5. «Світ починається з поваги ».

    Для того, аби взяти участь та представити свою роботу, необхідно зареєструватись. Знайти та заповнити заявку можна за посиланням: https://forms.gle/VmPS8ih96L4SMxbq7.

    Роботи подаються до 30 березня 2021 року в електронному вигляді з поміткою «Конкурс« на електрону адресу: evgenlen@ukr.net.

    Повну інформацію про конкурс можна знайти у прикріпленому нижче документі.

    Регламент конкурсу - 2021(DOC, 52,5 KБ)

    Координатори Конкурсу:

      • Борисенко Олена Євгенівна (066)-253-63-93,
      • Кочнова Ірина Валентинівна.
       

    13 жовтня 2020 року кафедра «Маркетинг і логістика» відсвяткувала «День маркетолога і логіста»

    Започаткований десять років тому, цьогорічний захід став ювілейним, та, незважаючи на карантинні обмеження, пройшов як завжди у веселій атмосфері студентського свята.

    Подія стала нагодою для знайомства зі студентами-першокурсниками, які підготували відеопрезентацію про себе та поділились своїм баченням навчання та планами на майбутнє.

    Організаторами свята виступили студенти другого курсу, які підготували цікаву програму з презентаціями, вікторинами та поздоровленнями. Куратором груп другого курсу є доцент Павлішина Ніна Михайлівна, яка надихнула їх на нові ідеї у підготовці.

    У привітальному слові завідувач кафедри професор Лифар Владислава Віталіївна наголосила на затребуваності професій «Маркетолог» та «Логіст», запевнила у правильності вибору, а також побажала студентам наполегливості, активності та впевненості у своїх силах.

    В урочистій обстановці студентам-першокурсникам завідувач кафедри Лифар В.В. і заступник декана ФЕУ Онуфрієнко Н.Л. вручили залікові книжки. Завершуючи вручення залікових книжок, Владислава Віталіївна зазначила, що сьогодні день, коли починається шлях до отримання нових знань та омріяної професії.

    У межах заходу було зроблено анонси всіх подій, які плануються колективом кафедри протягом року, зокрема:

    Шановні першокурсники, ви стали не просто студентами, ви стали членами великої та дружної родини маркетологів та логістів.

    Тож бажаємо студентам та колективу кафедри успіхів у подальшій діяльності, оптимістичного настрою та професійного зростання!

     

    Курси дисциплін весняного семестру 2019-2020 навчального року викладаються дистанційно на платформі Googleclassroom

    1 курс магістратури ФЕУ-419 М

     

    Стратегічний маркетинг (проф. Лифар В.В.) код доступу до курсу fl3r3r3

    Методологія прикладних досліджень в маркетингу (проф. Лифар В.В.) код доступу до курсу vzdvfhc

    Рекламний менеджмент (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу qs76xse

    Маркетинговий менеджмент (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу dbzkezb

    Комерційна діяльність посередницьких підприємств (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу fwqbce4

    Екологічний маркетинг (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу yrh3iui

     

    4 курс ФЕУ-416

     

    Поведінка споживачів (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу 4lbbswl

    Маркетинг промислового підприємства (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу j7mjyou

    Маркетинг у банку (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу ihsria4

    Електронна комерція (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу k2q2o6k

     

    4 курс ФЕУ-216

     

    Поведінка споживачів (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу 4lbbswl

    Інфраструктура логістичних процесів (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу zehvv6i

    Світові ринки товарів і послуг (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу phivhty

     

    3 курс ФЕУ-417

     

    Маркетингові дослідження (доц. Павлішина Н.М.) код доступу до курсу pmnv2e4

    Бренд-менеджмент (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу kayt67d

     

    3 курс ФЕУ-217, 218 СП

     

    Загально-економічна практика (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу u4app7y

     

    2 курс ФЕУ-418

     

    Маркетинг (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу np45v5s

    Статистика (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу b5wbwc6

     

    2 курс ФЕУ-218

     

    Маркетинг (доц. Соколова Ю.О.) код доступу до курсу svzms2z

    Статистика (ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу b5wbwc6

    Економіка торгівлі(ст. викл. Онуфрієнко Н.Л.) код доступу до курсу g4t2yei

     

    для інших спеціальностей

     

    Маркетинг для БАД (ст. викл. Кочнова І.В.) код доступу до курсу cb2gzgz


    18-19 грудня відбувся захист магістрів груп ФЕУ-418М, ФЕУз-418М, ФЕУ-218М, ФЕУз-218М. Випускники представили свої дипломні роботи на різні актуальні теми в яких продемонстрували знання та навички отримані під час навчання.

    Детальніше >>


    Випуск магістрів маркетологів та логістів 2019

    18-19 грудня відбувся захист магістрів груп ФЕУ-418М, ФЕУз-418М, ФЕУ-218М, ФЕУз-218М. Випускники представили свої дипломні роботи на різні актуальні теми в яких продемонстрували знання та навички отримані під час навчання.

    Детальніше >>


    Акредитація освітньо-професійної програми Маркетинг зі спеціальності 075 Маркетинг

    В період з 20 грудня 2018 року по 22 грудня 2018 року включно, на кафедрі маркетингу та логістики, у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України № 3031-л від 13.12.2018 року, з метою проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Маркетинг зі спеціальності 075 Маркетинг за другим (магістерським) рівнем вищої, працювала експертна комісія освіти у складі:

    - Писаренко Володимира Вікторовича – завідувач кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії, доктор економічних наук, професор, голова комісії;

    - Ковальчук Світлани Володимирівни – завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету, доктор економічних наук, професор.

    Детальніше >>


    Результати творчого конкурсу "Студентська соціальна реклама - 2018"!

    17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.

    За результатами експертного оцінювання до фіналу вийшли роботи:

    Єгорової Олександри, ФЕУ-414, «Будь людиною!» Зелінська Богдана, ФЕУ-415, «Не дозволяй собі мовчати» Милосердової Анни, ФЕУ-414, «Ловись, пакетик, великий і маленький» Онищенко Єлізавети, ФЕУ-415, «Людині потрібна Людина» Портнової Дарини, ФЕУ-414, «Твій слід на Землі». У фіналі відбулася презентація робіт, обґрунтування актуальності обраних тем та необхідності їх соціального рекламування в нашому суспільстві. Переможцями стали: І місце - Зелінська Богдана, ІІ місце - Онищенко Єлізавета, ІІІ місце - Єгорова Олександра. Приз глядацьких симпатій одержали роботи Онищенко Єлізавети та Зелінської Богдани. Кафедра маркетингу та логістики вітає учасників та переможців! Бажаємо натхнення та нових творчих досягнень!

     Детальніше

     

    ШАНОВНІ СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ!

    ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ «СТУДЕНТСЬКА СОЦІАЛЬНА ФОТОРЕКЛАМА – 2018"

    Участь у конкурсі – це унікальна можливість для молодих і талановитих студентів заявити про себе. Запрошуємо до участі у Конкурсі студентів 1-5 курсів кафедри «Маркетинг та логістика». Участь у Конкурсі є безкоштовною.

    Детальна тематика конкурсних робіт, технічні вимоги, а також критерії оцінки можна дізнатися з Регламенту конкурсу у старост, кураторів, на кафедрі (ауд. 281) та сторінці кафедри у facebook: goo.gl/E5VGqm. Конкурсні роботи потрібно надати до 30 березня 2018 р. на кафедру маркетингу та логістики. Координатор Конкурсу – Антонюк Катерина Іванівна. Сьогодні у студентської молоді з'являється все більше можливостей для розкриття свого творчого потенціалу і розвитку необхідних навичок для самореалізації. Конкурс дає можливість кожному студенту продемонструвати свій талант в жанрі рекламного повідомлення, реалізувавши творчі здібності в області соціальної реклами.

     


    11.10 2017 на кафедрі "Маркетинг і логістика" відбулося святкування "Дня маркетолога і логіста", який вже другий раз відзначається на початку жовтня.

     Детальніше

     

    Міжнародна науково-практична конференція "Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України та Польщі"

    22.09 2017 кафедра "Маркетинг та логістика" провела секційне засідання у межах міжнародної науково-практичної конференції "Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України та Польщі" за тематичними напрямами:  "Маркетинг і логістика: вирішення соціально-економічних проблем на регіональному і міжнародному рівнях" та "Публічне управління та менеджмент: сучасні тенденції розвитку теорії та практики в Україні і Польщі".

    В роботі секції прийняли участь провідні викладачі факультету економіки та управління ЗНТУ, запрошені гості з українських та польскіх ВНЗ.

     Детальніше

     

     

    Тиждень науки 2017 на кафедрі маркетингу та логістики

    19.04.2017

    Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2017» стала для кафедри «Маркетинг та логістика» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 19 квітня 2017 р.

     Детальніше

     

    Щодо ліцензування спеціальності 075 «Маркетинг»

    18.11.2016

    Кафедра маркетингу та логістики подала в МОН України ліцензійну справу щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти з підготовки магістрів за спеціальністю 075 «Маркетинг».

    Інформаційне забезпечення (pdf, 362.64 КБ)

    Навчально-методичне забезпечення (pdf, 155.63 КБ)

     

    Кафедра маркетингу відсвяткувала «День маркетолога і логіста»

    07.10.2016

    В цьому році кафедра маркетингу започаткувала нову традицію – святкування професійного свята День маркетолога і логіста (у зв’язку з відкриттям нової спеціальності «Організація торгівлі і комерційна логістика») кожну першу середу жовтня.

     Детальніше

     

    НОВИЙ ФОРМАТ «ТИЖНЯ НАУКИ 2016»

    19.04.2016

    Цього року 19 квітня кафедра маркетингу вперше провела науково-практичну конференцію «Тиждень науки 2016» в новому форматі. Студенти і викладачі представили науку в ігровій формі, у вигляді конкурсних завдань, які оцінювало компетентне журі.

    В якості членів журі були запрошені: зав.кафедрою маркетингу, професор, д.е.н. В.В. Лифарь, доц., к.е.н. О.А. Письменний, ветеран кафедри В.В. Слинько, студент-випускник 2013 року - Вадим Куліков, директор з SMM «RMO MEDIA GROUP».

     Детальніше

     

    «Звіт про роботу секції 5 «Інформаційно-аналітичне забезпечення процесів управління маркетинговою і логістичною діяльністю»

    06.04.2016

    В роботі секції 5 прийняли участь викладачі та здобувачі вищої освіти за освітніми ступенями «бакалавр» та «магістр» кафедри маркетингу ЗНТУ.

    Доповіді, що були зроблені на актуальні теми, стали предметом обговорення та наукової дискусії в секції №5. Під час роботи секції слухачі-студенти особливо зацікавилися доповідями Довбіщук О.В. та Сергеєва І.А. Доповідь доцента Письменного О.А. спричинила жваве обговорення серед викладачів, що приймали участь у роботі секції.

     Детальніше

    Призове місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу

    21.05.2015

    Вітаємо студентку кафедри маркетингу Довбіщук Ольгу (група ФЕУ-411), яка потрапила до 15 кращих учасників-бакалаврів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади серед студентів економічних вищих навчальних закладів України з науки «Маркетинг». Олімпіада, яка відбулася 13-15 квітня 2015 року у Київському Національному економічному університеті ім. Вадима Гетьмана.

     Детальніше

     

     

     

    1. благодійна акція «Дай лапу, друг!»(ІІ частина);
    2. науково-практична конференція «Тиждень науки-2021»;
    3. творчий конкурс «Соціальна реклама-2021».
      1. благодійна акція «Дай лапу, друг!»(ІІ частина);
      2. науково-практична конференція «Тиждень науки-2021»;
      3. творчий конкурс «Соціальна реклама-2021».
      благодійна акція «Дай лапу, друг!» (ІІ частина)
    • науково-практична конференція «Тиждень науки – 2021»
    • творчий конкурс «Соціальна реклама – 2021».
      благодійна акція «Дай лапу, друг!» (ІІ частина)
    • науково-практична конференція «Тиждень науки – 2021»
    • {творчий конкурс «Соціальна реклама – 2021»
      благодійна акція «Дай лапу, друг!» (ІІ частина)
    • науково-практична конференція «Тиждень науки – 2021»;
    • творчий конкурс «Соціальна реклама – 2021».
      благодійна акція «Дай лапу, друг!» (ІІ частина);
    • науково-практична конференція «Тиждень науки-2021»
    • творчий конкурс «Соціальна реклама-2021».
      благодійна акція «Дай лапу, друг!» (ІІ частина);
    • науково-практична конференція «Тиждень науки – 2021»
    • творчий конкурс «Соціальна реклама – 2021»

    З початком зростання економіки в України з’явився попит на фахівців з нової спеціальності – маркетинг. У 2000 році в ЗНТУ, кафедрою менеджменту і маркетингу, вперше у Запорізькому регіоні було започатковано підготовку майбутніх маркетологів. Багато зусиль до становлення нової спеціальності покладено зав. кафедрою, доцентом, к.е.н. Кримською Л.О. У 2004 році пройшов першій випуск бакалаврів і набір спеціалістів-маркетологів. У 2005 році спеціальність 7.050108 «Маркетинг» була акредитована за IV рівнем акредитації на підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр і спеціаліст, та отримана ліцензія на їх підготовку за усіма формами навчання до 2017 року.

    У 2013 р. була отримана ліцензія на підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр». Відповідно у 2014 р. здійснено перший випуск магістрів.

    Підготовка спеціалістів здійснюється на основі програм, які ґрунтуються на останніх досягненнях вітчизняної і зарубіжної наукової думки, які є адаптованими до сучасних економічних умов господарювання підприємств реального сектору економіки, з використанням новітніх технологій викладання у ВНЗ.

    Закріплення теоретичних знань студентів досягається за допомогою практичних навичок, набутих під час проходження практики на підприємствах, в установах і організаціях України.

    Кафедра маркетингу як самостійна структурна одиниця була заснована 1 квітня 2009 року в результаті реструктуризації кафедри «Менеджмент і маркетинг» на дві окремі кафедри. Спочатку виконання обов'язків завідувача кафедри було покладено на декана факультету економіки та управління доцента, к.е.н. Королькова В.В. З жовтня 2009 року зав.кафедрою було призначено к.е.н., доцента Білецьку І.І. З листопада 2011 року завідувачем кафедри призначено д.е.н., професора Гудзя П.В., а з вересня 2013 року кафедру очолила д.е.н., професор Лифар В.В.

    З 2009 р. кафедрою маркетингу було започатковано традицію щорічного святкування Дня маркетолога. Це свято в Україні святкується 15 вересня за пропозицією Спілки рекламістів України. В організації та проведенні святкування приймають участь студенти-маркетологи всіх курсів, а також запрошуються випускники кафедри, які є провідними фахівцями в галузі маркетингу Запорізького регіону, та випускники шкіл, які є майбутніми абітурієнтами.

    Головною метою кафедри є підготовка висококваліфікованих конкурентоспроможних спеціалістів в галузі маркетингу, що володіють теоретичними знаннями й практичними навичками та здатні їх ефективно застосовувати в бізнесовій діяльності компаній для забезпечення їх сталого розвитку, отримання прибутку та ефективної ринкової діяльності як на національному та міжнародному ринках.

    Науковими напрямками роботи викладачів кафедри маркетингу є визначення факторів і закономірностей впливу маркетингу підприємств на маркетинг територій.

    Викладачі кафедри постійно підвищують професійний рівень, проходять стажування в провідних ВНЗ країни, приймають участь в роботі наукових конференцій з тематики наукових досліджень, відвідують семінари, майстер-класи провідних маркетологів світу і України.

    На базі кафедри маркетингу 1 грудня 2009 р. був створений Студентський науковий гурток. Завданнями функціонування Студентського гуртка є розвиток творчих здібностей, розширення кругозору і наукового підходу до вирішення практичних питань у майбутніх фахівців з маркетингу; організація студентських наукових конференцій, конкурсів наукових студентських робіт, олімпіад з дисциплін спеціальності “Маркетинг”; сприяння в підготовці публікацій і впровадженню в практику результатів наукових студентських робіт; підвищення культурного рівня студентської молоді. У 2014 р. студентський науковий гурток включено до створеного Клубу Маркетологів «Я – маркетолог». Студентам І-го курсу в урочистій обстановці на святкуванні Дня маркетолога було вручено іменні посвідчення членів клубу. У межах роботи цього клубу майбутні фахівці займатимуться маркетинговими дослідженнями, зокрема у межах договорів творчої співпраці кафедри з підприємствами міста й області.

    Повний курс навчання зі спеціальності «Маркетинг» дозволяє студентам успішно працювати керівниками та маркетинг-директорами компаній, фахівцями у службах маркетингу і стратегічного розвитку, у відділах маркетингових досліджень, збуту, ціноутворення, реклами, PR та ін.

    Перший випуск фахівців з маркетингу, підготовлених на базі ЗНТУ, відбувся у 2005 році. За цей час кафедра підготувала понад 200 високопрофесійних фахівців з маркетингу. За досить короткий термін випускники зробили успішну професійну кар'єру та увійшли до числа провідних маркетологів країни, деякі з них працюють у відомих компаніях з іноземним капіталом: Таран М.О. (2005) - генеральний директор групи компаній ТОВ «TOP Marketing Group» (TMG); Антонюк (Комліченко) К. І. (2005) – к.е.н., викладач кафедри маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»; Рябовол О.О.(2005) - начальник відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб «Укрсоцбанк»; Красюк О.О. (2006) – інтернет-аналітик ТОВ «Український комп'ютерний альянс»; Пискоха М.А. (2006) - провідний маркетолог, спеціаліст з сертифікації ТЮФ Рейнланд Україна; Матвейченко М.І. (2007) – маркетолог експортної компанії «Suncity» (КНР), м.Йонканг, провінція Джецзян; Кузнецова В.С. (2009) - директор компанії ПП «Міжрегіональна асоціація маркетингових агенцій» («МАМА»).

    а.279 – предметна аудиторія кафедри маркетингу

    а.275, а.280 – комп'ютерні класи факультету економіки та управління

    ДАТИ СТАЖУВАНЬ ВИКЛАДАЧІВ

             

    Прізвище, ім'я, по батькові Науковий ступінь, вчене звання Посада Місце та дата останнього стажування
    Лифар Владислава Віталіївна д.е.н., професор завідувач кафедри Національний університет «Львівська політехніка», кафедра маркетингу і логістики, 11.12.17-11.06.18
    Зеркаль Анастасія Вікторівна д.е.н., професор професор Київський національний університет ім. Т.Г.Шевченка, м. Київ, курс підвищення кваліфікації та розвитку педагогічних компетентностей викладачів «KNU Teach week 3», 2022
    Соколова Юлія Олександрівна к.е.н., доцент доцент

    Центральноукраїнський національний технічний університет, кафедра "Економічна теорія, маркетинг та економічна кібернетика", 19.10.20-18.12.20;

    Вища школа бізнесу і підприємництва, м. Островець (Польща), 20.01.20-31.01.20

    Борисенко Олена Євгенівна к.е.н. доцент Університет Суспільних Наук (UNS) у м.Лодзь; Фундація Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), 29.10.20-02.12.20
    Павлішина Ніна Михайлівна к.е.н. доцент Університет ім. Альфреда Нобеля, кафедра міжнародного маркетингу, 10.03.17-11.04.17
    Кочнова Ірина Валентинівна   старший викладач Університет ім. Альфреда Нобеля, кафедра міжнародного маркетингу 01.11.2018-30.11.2018
    Онуфрієнко Наталія Леонідівна   старший викладач Університет Суспільних Наук (UNS) у м.Лодзь; Фундація Central European Academy Studies and Certifications (CEASC), 29.10.20-02.12.20

     

    Кафедра здійснює підготовку фахівців за спеціальностями:

    - 075 «Маркетинг», освітня програма –  Маркетинг;

    - 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітня програма – Організація торгівлі та комерційна логістика;

    освітніх ступенів бакалавр, спеціаліст, магістр денної та заочної форм навчання.  

    1. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»

    Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр з маркетингу.

    Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з маркетингу.

    Маркетинг – це мистецтво визначення потреб споживачів та їх перетворення в доходи підприємства найбільш ефективними засобами. Фахівець з маркетингу  – це справжній професіонал, який з одного боку є відмінним аналітиком, який проводить дослідження галузі, вивчає попит на продукцію, прогнозує зміну смаків та уподобань споживачів; проводить моніторинг ключових факторів галузі,що роблять вплив на діяльність підприємства; оцінює ринок конкретних товарів та послу; обробляє інформацію, складає звіти та надає рекомендації. З другого боку, фахівець з маркетингу відрізняється креативним підходом до своєї роботи, адже нові товари та нові можливості дають шанс створювати новітні підходи до просування продукції, як у традиційному так і у Інтернет - середовищі.

    Фахівці з маркетингу можуть займати посади: генерального чи комерційного директора, директора з маркетингу, директора з продажу, начальника відділу (служби) маркетингу, маркетолога-аналітика, фахівця з реклами, спеціаліста по роботі з клієнтами, фахівця з просування товару, фахівця із зв’язків з громадськістю (PR-менеджера), адміністратора супермаркету по роботі з покупцями, бренд-менеджера та інші.

    Професія «Маркетолог» є однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Справжні професіонали не читають оголошень про вакансії, компанії самі їх знаходять. Потреба у маркетологах постійно зростає на тлі швидкого розвитку електронної торгівлі та налагодження зв'язків між країнами. Навіть молоді професіонали без необхідного досвіду легко знайдуть перспективне місце роботи. Швидкість просування представника професії по кар'єрних сходах безпосередньо залежить від його освіти, кваліфікації та амбіцій. Активний співробітник сфери здатний швидко зайняти лідерські позиції в своїй компанії з відповідним підвищення рівня доходу.

    ОПП спеціальності 075 "Маркетинг" освітня програма "Маркетинг" :

    ОПП 075 бакалавр 2021(PDF, 978,63 KБ)

    ОПП 075 магістр 2021(PDF, 754,05 KБ)

     

    2. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 

    освітня програма - «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА КОМЕРЦІЙНА ЛОГІСТИКА»

    Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр підпримництва, торгівлі та біржової діяльності

    Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

    Торгівля – це галузь господарства, яка виконує функції обігу товарів (забезпечує їх рух із сфери виробництва у сферу споживання), тобто торгівля  це комерційна діяльність з обороту, купівлі та про­дажу товарів. Торгівля як атрибут будь-якого суспільства існує в усіх економічних формаціях і відображає рівень розвитку товарно-грошових відносин. На сьогоднішній день ефективна організація торгівлі неможлива без застосування комерційної логістики.

    Логістика – важлива складова сучасного бізнесу, яка динамічно розвивається. Ця цікава і затребувана робота приваблює молодих і енергійних людей своєю перспективністю. Адже логіст ніколи не залишиться без роботи. Там де є логістика, для справжнього фахівця завжди знайдуться вакансії.

    Фахівець з логістики в торгівлі це системний аналітик, який постійно піклується про те, як покращити комерційну діяльність компанії, підвищити її прибутковість і конкурентоспроможність. На основі ретельного аналізу діяльності підприємства, визначає існуючі недоліки і розробляє заходи оптимізації для їх вирішення. При цьому комерційний логіст виконує необхідні логістичні розрахунки, щоб обрати найбільш вигідне вирішення проблеми. Вся інформація про те, як працює компанія, з якою частиною логістичного ланцюга є проблеми та де знаходяться всі «вузькі місця», повинна бути зосереджена в його руках. Також в обов’язки входить: проектування та розробка логістичних систем; розробка методів і форм звітності; координування зовнішніх та внутрішніх комунікацій компанії; аналіз ефективності та вартості логістичних операцій компанії; координування логістичного відділу з іншими підрозділами компанії та ін.

    Потреба в таких фахівцях постійно зростає на тлі швидкого розвитку електронної торгівлі та налагодження зв'язків між країнами. Навіть молоді професіонали без необхідного досвіду легко знайдуть перспективне місце роботи. Представники професії, з високим рівнем кваліфікації, здатні розраховувати на престижні посади у великих державних і міжнародних компаніях. Швидкість просування представника професії по кар'єрних сходах безпосередньо залежить від його освіти, кваліфікації та амбіцій. Активний співробітник сфери здатний піднятися на кілька кроків вгору всього за пару років і зайняти лідерські позиції в своїй компанії. Наприклад, з робітника звичайного магазину є шанс вирости в голову складського терміналу. Кар'єра логістичного гравця, який розмовляє іноземними мовами, обіцяє ще більше перспектив. Співпраця з іноземними контрагентами або робота в іноземній компанії гарантує високий і стабільний дохід.

    Посади, які дозволяє займати ця спеціальність: комерційний директор; економіст з комерційної діяльності; фахівці і менеджери відділів закупівлі, збуту, логістики промислових, торговельних  підприємств, транспортно-експедиційних компаній тощо; експерти-консультанти з питань логістики (логістичний консалтинг та аутсорсинг), з питань організації оптової та роздрібної торгівлі; трейд-маркетологи та ін.

    ОПП 076 бакалавр 2021(PDF, 1,15 МБ)

    Сторінки