Ви є тут

Головна

Науковці кафедри маркетингу в рамках поставлених завдань, ведуть активну наукову роботу, яка є одним із основних засобів досягнення державних стандартів якості підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації.

У поточному навчальному році кафедра продовжує роботу над виконанням держбюджетної теми «Забезпечення розвитку складних соціально-економічних систем методами маркетингового менеджменту» (номер державної реєстрації 0112U005355).

Дана тематика є новою для кафедри, науково-дослідницька робота за цим напрямом проводиться вперше. Проведення НДР здійснюють за 3 етапами. Кожен етап повинен вирішувати певні завдання, потрібні для успішного виконання НДР, проведення наступного етапу, уточнення змісту і напряму НДР.

Відповідно до теми науковцями кафедри досліджуються технологія, модель та алгоритм впровадження методів маркетингового менеджменту на мікро- та макрорівні господарювання. Викладачі кафедри займаються науково-дослідною роботою згідно індивідуальних планів. Хід виконання науково-дослідницької теми та проміжні результати періодично обговорюються на засіданнях кафедри.

В рамках виконання першого розділу наукової теми «Теоретичні основи маркетинг-менеджменту розвитку складних соціально-економічних систем: підприємство, регіон, держава» опубліковано 11 статей, в т.ч. 10 – у фахових виданнях, 1 – у зарубіжному виданні, 11 тез доповідей, в т.ч. 2 – на міжнародній науково-практичній конференції «Конкурентна політика в умовах модернізації економіки», м. Київ, Київський Національний Торговельно-економічний Університет, 18-19 жовтня 2012 р.

В рамках виконання другого розділу наукової теми «Практика використання форм і способів маркетингового менеджменту в діяльності соціально-економічних систем» опубліковано 2 статті, в т.ч. 1 – у фахових виданнях, 3 тези доповідей.