Ви є тут

Головна » Інститути » Економіко - гуманітарний інститут » Факультет економіки та управління

Кафедра маркетингу та логістики

Емблема кафедри «Маркетинг та логістика» ЗНТУ

Кафедра «Маркетинг та логістика» (МЛ)

Рік початку діяльності: 2000

 

Керівництво:

Завідувач кафедри: д.е.н., професор Лифар Владислава Віталіївна

Напрями підготовки та спеціальності (спеціалізації):

075 – «Маркетинг», освітні програми:

«Маркетинг»

076 – «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітні програми:

«Організація торгівлі та комерційна логістика»

Підготовка за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» здійснюється за напрямами:

6.030507 – «Маркетинг» (Д,З)

 

Контакти:

адреса кафедри: вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063
аудиторія (кабінет): 281 (кафедра), 265 (зав. кафедри)
тел.: +380(61)7698579 (кафедра), +380(61)7698501 (зав. кафедри)
e-mail: kafedra_market@zntu.edu.ua vk: http://vk.com/zntu_marketing

Тиждень науки 2017 на кафедрі маркетингу та логістики

19.04.2017

Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2017» стала для кафедри «Маркетинг та логістика» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 19 квітня 2017 р.

 Детальніше

 

Щодо ліцензування спеціальності 075 «Маркетинг»

18.11.2016

Кафедра маркетингу та логістики подала в МОН України ліцензійну справу щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти з підготовки магістрів за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Інформаційне забезпечення (pdf, 362.64 КБ)

Навчально-методичне забезпечення (pdf, 155.63 КБ)

 

Кафедра маркетингу відсвяткувала «День маркетолога і логіста»

07.10.2016

В цьому році кафедра маркетингу започаткувала нову традицію – святкування професійного свята День маркетолога і логіста (у зв’язку з відкриттям нової спеціальності «Організація торгівлі і комерційна логістика») кожну першу середу жовтня.

 Детальніше

 

НОВИЙ ФОРМАТ «ТИЖНЯ НАУКИ 2016»

19.04.2016

Цього року 19 квітня кафедра маркетингу вперше провела науково-практичну конференцію «Тиждень науки 2016» в новому форматі. Студенти і викладачі представили науку в ігровій формі, у вигляді конкурсних завдань, які оцінювало компетентне журі.

В якості членів журі були запрошені: зав.кафедрою маркетингу, професор, д.е.н. В.В. Лифарь, доц., к.е.н. О.А. Письменний, ветеран кафедри В.В. Слинько, студент-випускник 2013 року - Вадим Куліков, директор з SMM «RMO MEDIA GROUP».

 Детальніше

 

«Звіт про роботу секції 5 «Інформаційно-аналітичне забезпечення процесів управління маркетинговою і логістичною діяльністю»

06.04.2016

В роботі секції 5 прийняли участь викладачі та здобувачі вищої освіти за освітніми ступенями «бакалавр» та «магістр» кафедри маркетингу ЗНТУ.

Доповіді, що були зроблені на актуальні теми, стали предметом обговорення та наукової дискусії в секції №5. Під час роботи секції слухачі-студенти особливо зацікавилися доповідями Довбіщук О.В. та Сергеєва І.А. Доповідь доцента Письменного О.А. спричинила жваве обговорення серед викладачів, що приймали участь у роботі секції.

 Детальніше

 

« День сміху 2016 !!!»

01.04.2016

1 квітня 2016 року Ми, студенти наукового гуртка «Я - маркетолог» 1-4 курсів, вирішили відсвяткувати всесвітнє свято, що відзначається 1 квітня під багатьох країнах – День сміху. Під час цього свята прийнято розігрувати друзів і знайомих, або просто жартувати над ними, тому Ми вирішили включили Іnet і відправилися у віртуальну подорож Діснейлендом.

Познайомилися з історією бренду «Діснейленд», вивчили маркетингову стратегію виходу компанії на зарубіжні ринки і провели вікторину «10 загадок тематичного парку «Діснейленд» в Токіо».

Переможцем конкурсу стала команда 4 курсу ФЕУ-412, яка і організувала проведення цього веселого засідання наукового гуртка.

 Детальніше

 

«Вітаємо, Масляна!»

11.03.2016

11 березня 2016 р. пройшов захід, присвячений «Широкій Масляній», підготовлене студентами спеціальності «Маркетинг» ЗНТУ з дегустацією млинців, приготовлених учасниками.

 Детальніше

 


Вітаємо Зелінську Богдану – цьогорічну переможницю І етапу Всеукраїнського конкурсу науково-студентських робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук.

11.12.2015

 

Вітаємо цьогорічну переможницю І етапу Всеукраїнського конкурсу науково-студентських робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук – Зелінську Богдану (ФЕУ-415). Її робота «Особливості офшорного бізнесу та його нетрадиційний вплив на національну економіку: теоретичний контроль» відзначена з поміж кращих, представлених у секції «Світове господарство і міжнародні економічні відносини» (керівник роботи – ст. викладач Сиволап Т.Г.).

Наукову роботу студентки цієї ж групи Мирошниченко Анастасії на тему «Перспективи інноваційного розвитку промисловості України» відмічено як актуальну, змістовну, добре структуровану та відзначеною грамотою за участь.

Студентка заочного відділення Хітарова Анастасія (ФЕУз-411) з роботою на тему «Маркетингове дослідження впливу соціально-демографічних та психологічних факторів на попит в галузі продуктів кіноіндустрії» (керівник – доц. к.е.н. Куриленко І.І.) посіла друге місце у секції «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці». Члени журі звернули увагу на відмінний захист роботи та вдалу презентацію.

 Детальніше

 

Співпраця кафедри маркетингу ЗНТУ і Запорізького обласного благодійного фонду «Посмішка дитини»

02.12.2015

Наближення новорічних свят та Різдва для багатьох з нас, є доброю нагодою для вручення подарунків та спілкування у сімейному колі. А як бути тим, хто не має такої можливості. Як почуваються ті, хто занадто малий аби мати власну сім’ю, а батьки їх покинули та не приділяють жодної уваги? За ініціативи зав. кафедри маркетингу Лифар В.В. керівництво Запорізького обласного благодійного фонду «Посмішка дитини» та студенти-маркетологи 1-5 курсів ЗНТУ, провели зустріч, метою якої було ознайомлення студентів з діяльністю фонду та залучення студентів до благодійної і волонтерської діяльності фонду.

 Детальніше

 

Засідання студентського наукового гуртка «Я - маркетолог» 

17.11.2015

17 листопада 2015 р відбулося засідання студентського наукового гуртка «Я - маркетолог» на тему: «Загальна стратегія роботи з клієнтом в змінених станах свідомості». Студент гр.ФЕУ-414 Годованець Андрій ознайомив членів студентського наукового гуртка з новітніми інтенсивними психотехнологіями, що використовують незвичайні стани свідомості для інтеграції і трансформації особистості. Андрій розповів про фантастичну складності пов'язаної з тим, як людина може реалізувати себе якнайкраще. Діапазон розглянутих у доповіді концепцій і підходів просто вражає: від древніх шаманських, розроблених декілька тисячоліть тому, до ультрасучасних, що з'явилися в останні десятиліття.

 Детальніше

 
 

Кафедра маркетингу відсвяткувала «День Маркетолога»

15.09.2015

 

Шановні маркетологи – викладачі, студенти та випускники кафедри маркетингу! Вітаємо Вас з професійним святом! Від щирого серця бажаємо колективу кафедри, студентам та випускникам, здоров'я, щастя, невичерпних сил, безмежного натхнення та креативу, професійної реалізації та постійного зростання добробуту, а також великого успіху, який буде супроводжувати вас у всіх ваших справах!

15 вересня 2015 р. кафедра маркетингу відсвяткувала своє професійне свято – День Маркетолога. Вже стало доброю традицією відмічати його у дружньому колі викладачів та студентів.

 Детальніше

 
 

Призове місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу

21.05.2015

Вітаємо студентку кафедри маркетингу Довбіщук Ольгу (група ФЕУ-411), яка потрапила до 15 кращих учасників-бакалаврів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади серед студентів економічних вищих навчальних закладів України з науки «Маркетинг». Олімпіада, яка відбулася 13-15 квітня 2015 року у Київському Національному економічному університеті ім. Вадима Гетьмана.

 Детальніше

 

Вікторина наукового гуртка та клубу «Я - маркетолог»

23.04.2015

23 квітня 2015 року було проведено вікторину серед студентів спеціальності «Маркетинг» в межах роботи наукового гуртка та клубу «Я - маркетолог» у вигляді тестових завдань для формування маркетингового мислення. Завдання для вікторини підготували студенти ІІІ курсу.

Учасниками вікторини були студенти І та ІІ курсу, яких було поділено на 2 команди. Обидві команди показали гідний рівень підготовки та отримали корисні призи. 

Детальніше

 


Проведення щорічної науково-практичної конференції «Тиждень науки — 2015»: секція «Маркетинг»

20.04.2015

 

 

Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2015» стала для кафедри «Маркетинг» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 16 квітня 2015 р. Учасниками конференції стали студенти 3-5 курсів та магістри. Серед присутніх – викладачі, студенти інших курсів. Кількість присутніх свідчить про інтерес до наукової діяльності з боку студентів.

На конференції було розглянуто 9 наукових робіт. Провідними напрямками наукових досліджень стали: етична сторона маркетингової діяльності та дослідження проблем споживання.

 

Детальніше

 

 


Вітання з професором

Фото: Лифар Владислава Віталіївна

01.12.2014

Вітаємо Лифар Владиславу Віталіївну, завідувача кафедри маркетингу, з присудженням почесного звання професора.

Бажаємо далекосяжного творчого шляху, міцного здоров'я, наснаги для здійснення всього задуманого.

 

 


Як ми допомагаємо бійцям АТО

ЗСУ

16.09.2014

В наш час нема ні однієї патріотичної людини, яка б не думала як вона може допомогти своїй країні.

Кафедра маркетингу з'явилася ініціатором збору коштів для бійців АТО, які ми направили для купівлі засобів захисту нашому студенту – командиру взводу 55 артилерійської бригади з міста Запоріжжя.

1 листопада 2014 року починає працювати військовий госпіталь і студенти 2 та 4 курсів кафедри маркетингу прийняли участь у суботнику по вбиранню прилеглої території 16 вересня 2014 р. Це є наш посильний вклад в допомогу та перемогу України.

 


Свято маркетингу 2014!!!

Я маркетолог

15.09.2014

15 вересня – це день професійного свята нашої кафедри – «День маркетолога». Кафедра маркетингу святкує його вже п'ятий рік поспіль. Це є яскравим підтвердженням нашої гідності та причетності до великої спільноти її спеціалістів.

У цьому році ми організували «Клуб маркетологів», де першими посвідченнями учасників клубу відзначили студентів 1 курсу.

Група кожного з курсів підготувала своє привітання до свята і було дуже цікаво і приємно спостерігати творчі здібності наших студентів.

Кожен рік на свято приходять наші випускники. Вони промовляють подяку своїм викладачам та побажання студентам у навчанні. Це і є зв'язок поколінь.

 


Захист першого випуску магістрів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг»

30.05.2014 р. на кафедрі маркетингу відбувся успішний захист першого випуску магістрів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг».

Детальніше


Проведення щорічної науково-практичної конференції «Тиждень науки — 2014»: секція «Маркетинг»

15 квітня 2014 р. кафедра «Маркетинг» організувала та провела щорічну науково-практичну конференцію «Тиждень науки – 2014». Для кафедри це традиційне підведення підсумків наукової діяльності викладачів та студентів.

Детальніше

З початком зростання економіки в України з’явився попит на фахівців з нової спеціальності – маркетинг. У 2000 році в ЗНТУ, кафедрою менеджменту і маркетингу, вперше у Запорізькому регіоні було започатковано підготовку майбутніх маркетологів. Багато зусиль до становлення нової спеціальності покладено зав. кафедрою, доцентом, к.е.н. Кримською Л.О. У 2004 році пройшов першій випуск бакалаврів і набір спеціалістів-маркетологів. У 2005 році спеціальність 7.050108 «Маркетинг» була акредитована за IV рівнем акредитації на підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр і спеціаліст, та отримана ліцензія на їх підготовку за усіма формами навчання до 2017 року.

У 2013 р. була отримана ліцензія на підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр». Відповідно у 2014 р. здійснено перший випуск магістрів.

Підготовка спеціалістів здійснюється на основі програм, які ґрунтуються на останніх досягненнях вітчизняної і зарубіжної наукової думки, які є адаптованими до сучасних економічних умов господарювання підприємств реального сектору економіки, з використанням новітніх технологій викладання у ВНЗ.

Закріплення теоретичних знань студентів досягається за допомогою практичних навичок, набутих під час проходження практики на підприємствах, в установах і організаціях України.

Кафедра маркетингу як самостійна структурна одиниця була заснована 1 квітня 2009 року в результаті реструктуризації кафедри «Менеджмент і маркетинг» на дві окремі кафедри. Спочатку виконання обов'язків завідувача кафедри було покладено на декана факультету економіки та управління доцента, к.е.н. Королькова В.В. З жовтня 2009 року зав.кафедрою було призначено к.е.н., доцента Білецьку І.І. З листопада 2011 року завідувачем кафедри призначено д.е.н., професора Гудзя П.В., а з вересня 2013 року кафедру очолила д.е.н., професор Лифар В.В.

З 2009 р. кафедрою маркетингу було започатковано традицію щорічного святкування Дня маркетолога. Це свято в Україні святкується 15 вересня за пропозицією Спілки рекламістів України. В організації та проведенні святкування приймають участь студенти-маркетологи всіх курсів, а також запрошуються випускники кафедри, які є провідними фахівцями в галузі маркетингу Запорізького регіону, та випускники шкіл, які є майбутніми абітурієнтами.

Головною метою кафедри є підготовка висококваліфікованих конкурентоспроможних спеціалістів в галузі маркетингу, що володіють теоретичними знаннями й практичними навичками та здатні їх ефективно застосовувати в бізнесовій діяльності компаній для забезпечення їх сталого розвитку, отримання прибутку та ефективної ринкової діяльності як на національному та міжнародному ринках.

Науковими напрямками роботи викладачів кафедри маркетингу є визначення факторів і закономірностей впливу маркетингу підприємств на маркетинг територій.

Викладачі кафедри постійно підвищують професійний рівень, проходять стажування в провідних ВНЗ країни, приймають участь в роботі наукових конференцій з тематики наукових досліджень, відвідують семінари, майстер-класи провідних маркетологів світу і України.

На базі кафедри маркетингу 1 грудня 2009 р. був створений Студентський науковий гурток. Завданнями функціонування Студентського гуртка є розвиток творчих здібностей, розширення кругозору і наукового підходу до вирішення практичних питань у майбутніх фахівців з маркетингу; організація студентських наукових конференцій, конкурсів наукових студентських робіт, олімпіад з дисциплін спеціальності “Маркетинг”; сприяння в підготовці публікацій і впровадженню в практику результатів наукових студентських робіт; підвищення культурного рівня студентської молоді. У 2014 р. студентський науковий гурток включено до створеного Клубу Маркетологів «Я – маркетолог». Студентам І-го курсу в урочистій обстановці на святкуванні Дня маркетолога було вручено іменні посвідчення членів клубу. У межах роботи цього клубу майбутні фахівці займатимуться маркетинговими дослідженнями, зокрема у межах договорів творчої співпраці кафедри з підприємствами міста й області.

Повний курс навчання зі спеціальності «Маркетинг» дозволяє студентам успішно працювати керівниками та маркетинг-директорами компаній, фахівцями у службах маркетингу і стратегічного розвитку, у відділах маркетингових досліджень, збуту, ціноутворення, реклами, PR та ін.

Перший випуск фахівців з маркетингу, підготовлених на базі ЗНТУ, відбувся у 2005 році. За цей час кафедра підготувала понад 200 високопрофесійних фахівців з маркетингу. За досить короткий термін випускники зробили успішну професійну кар'єру та увійшли до числа провідних маркетологів країни, деякі з них працюють у відомих компаніях з іноземним капіталом: Таран М.О. (2005) - генеральний директор групи компаній ТОВ «TOP Marketing Group» (TMG); Антонюк (Комліченко) К. І. (2005) – к.е.н., викладач кафедри маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»; Рябовол О.О.(2005) - начальник відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб «Укрсоцбанк»; Красюк О.О. (2006) – інтернет-аналітик ТОВ «Український комп'ютерний альянс»; Пискоха М.А. (2006) - провідний маркетолог, спеціаліст з сертифікації ТЮФ Рейнланд Україна; Матвейченко М.І. (2007) – маркетолог експортної компанії «Suncity» (КНР), м.Йонканг, провінція Джецзян; Кузнецова В.С. (2009) - директор компанії ПП «Міжрегіональна асоціація маркетингових агенцій» («МАМА»).

Прізвище, ім'я, по батькові Науковий ступінь, вчене звання Посада
Лифар Владислава Віталіївна д.е.н., професор завідувач кафедри
Соколова Юлія Олександрівна к.е.н., доцент доцент
Козицька Галина Валентинівна к.е.н., доцент доцент
Павлішина Ніна Михайлівна к.е.н. доцент
Письменний Олександр Анатолійович к.е.н., доцент доцент
Кочнова Ірина Валентинівна старший викладач
Каравська Інга Михайлівна провідний фахівець
Єфіменко Анна Василівна старший лаборант
Бурдіна Надія Андріївна старший лаборант

 

а.279 – предметна аудиторія кафедри маркетингу

а.275, а.280 – комп'ютерні класи факультету економіки та управління

Наша кафедра здійснює підготовку фахівців за спеціальностями:

- 075 «Маркетинг»;

- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціалізація – Організація торгівлі та комерційна логістика;

освітніх ступенів бакалавр, спеціаліст, магістр денної та заочної форм навчання.  

1. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МАРКЕТИНГ»

Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр з маркетингу.

Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з маркетингу, менеджер (управитель) з маркетингу, викладач університетів та вищих навчальних закладів.

Маркетинг – це область вічних відносин між тим, хто виробляє товар, та тим, хто його купує. Маркетинг – це мистецтво визначення потреб споживачів та їх перетворення в доходи підприємства найбільш ефективними засобами. Маркетолог забезпечує фірмі кваліфіковану, професійну роботу на ринку. Нормальна робота будь-якої компанії неможлива без маркетологів.

Фахівці з маркетингу можуть займати посади: генерального чи комерційного директора, директора з маркетингу, директора з продажу, начальника відділу (служби) маркетингу, маркетолога-аналітика, фахівця з реклами, спеціаліста по роботі з клієнтами, фахівця з просування товару, фахівця із зв’язків з громадськістю (PR-менеджера), адміністратора супермаркету по роботі з покупцями, бренд-менеджера та інші.

Професія «Маркетолог» є однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Справжні професіонали не читають оголошень про вакансії, компанії самі їх знаходять.

Сертифікати ЗНО для спеціальності «Маркетинг»:

1.    Українська мова і література (обов’язковий) - 0,2.

2.    Історія України (обов’язковий) - 0,2.

3.    Математика або географія або іноземна мова (за вибором) - 0,45.

4.    Атестат - 0,1; участь в олімпіадах - 0,05.

 

2. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціалізація - «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА КОМЕРЦІЙНА ЛОГІСТИКА»

Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр з організації торгівлі та комерційної логістики

Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з організації торгівлі та комерційної логістики, менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління, викладачі університетів та вищих навчальних закладів 

Торгівля – це галузь господарства, яка виконує функції обігу товарів (забезпечує їх рух із сфери виробництва у сферу споживання), тобто торгівля  це комерційна діяльність з обороту, купівлі та про­дажу товарів. Торгівля як атрибут будь-якого суспільства існує в усіх економічних формаціях і відображає рівень розвитку товарно-грошових відносин. На сьогоднішній день ефективна організація торгівлі неможлива без застосування комерційної логістики.

Логістика – важлива складова сучасного бізнесу, яка динамічно розвивається. Ця цікава і затребувана робота приваблює молодих і енергійних людей своєю перспективністю. Адже логіст ніколи не залишиться без роботи. Там де є логістика, для справжнього фахівця завжди знайдуться вакансії.

Посади, які дозволяє займати ця спеціальність: комерційний директор; економіст з комерційної діяльності; фахівці і менеджери відділів закупівлі, збуту, логістики промислових, торговельних  підприємств, транспортно-експедиційних компаній тощо; експерти-консультанти з питань логістики (логістичний консалтинг та аутсорсинг), з питань організації оптової та роздрібної торгівлі; трейд-маркетологи та ін.

Сертифікати ЗНО для спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 

спеціалізація - «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА КОМЕРЦІЙНА ЛОГІСТИКА»:

1.    Українська мова і література (обов’язковий) - 0,2.

2.    Математика(обов’язковий) - 0,45.

3.    Історія України або географія або іноземна мова (за вибором) - 0,2.

4.    Атестат - 0,1; участь в олімпіадах - 0,05.

Сторінки