Ви є тут

Головна » Інститути » Економіко - гуманітарний інститут » Факультет економіки та управління

Кафедра маркетингу та логістики

Емблема кафедри «Маркетинг та логістика» ЗНТУ

Кафедра «Маркетинг та логістика» (МЛ)

Рік початку діяльності: 2000

Положення про кафедру

 

Керівництво:

Завідувач кафедри: д.е.н., професор Лифар Владислава Віталіївна

Напрями підготовки та спеціальності (спеціалізації):

075 – «Маркетинг», освітні програми:

«Маркетинг»

076 – «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітні програми:

«Організація торгівлі та комерційна логістика»

Підготовка за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» здійснюється за напрямами:

6.030507 – «Маркетинг» (Д,З)

 

Контакти:

адреса кафедри: вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063
аудиторія (кабінет): 281 (кафедра), 265 (зав. кафедри)
тел.: +380(61)7698579 (кафедра), +380(61)7698501 (зав. кафедри)
e-mail: kafedra_market@zntu.edu.ua

Результати творчого конкурсу "Студентська соціальна реклама - 2018"!

17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.

За результатами експертного оцінювання до фіналу вийшли роботи:

Єгорової Олександри, ФЕУ-414, «Будь людиною!» Зелінська Богдана, ФЕУ-415, «Не дозволяй собі мовчати» Милосердової Анни, ФЕУ-414, «Ловись, пакетик, великий і маленький» Онищенко Єлізавети, ФЕУ-415, «Людині потрібна Людина» Портнової Дарини, ФЕУ-414, «Твій слід на Землі». У фіналі відбулася презентація робіт, обґрунтування актуальності обраних тем та необхідності їх соціального рекламування в нашому суспільстві. Переможцями стали: І місце - Зелінська Богдана, ІІ місце - Онищенко Єлізавета, ІІІ місце - Єгорова Олександра. Приз глядацьких симпатій одержали роботи Онищенко Єлізавети та Зелінської Богдани. Кафедра маркетингу та логістики вітає учасників та переможців! Бажаємо натхнення та нових творчих досягнень!

 Детальніше

 

ШАНОВНІ СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ!

ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ «СТУДЕНТСЬКА СОЦІАЛЬНА ФОТОРЕКЛАМА – 2018"

Участь у конкурсі – це унікальна можливість для молодих і талановитих студентів заявити про себе. Запрошуємо до участі у Конкурсі студентів 1-5 курсів кафедри «Маркетинг та логістика». Участь у Конкурсі є безкоштовною.

Детальна тематика конкурсних робіт, технічні вимоги, а також критерії оцінки можна дізнатися з Регламенту конкурсу у старост, кураторів, на кафедрі (ауд. 281) та сторінці кафедри у facebook: goo.gl/E5VGqm. Конкурсні роботи потрібно надати до 30 березня 2018 р. на кафедру маркетингу та логістики. Координатор Конкурсу – Антонюк Катерина Іванівна. Сьогодні у студентської молоді з'являється все більше можливостей для розкриття свого творчого потенціалу і розвитку необхідних навичок для самореалізації. Конкурс дає можливість кожному студенту продемонструвати свій талант в жанрі рекламного повідомлення, реалізувавши творчі здібності в області соціальної реклами.

 


11.10 2017 на кафедрі "Маркетинг і логістика" відбулося святкування "Дня маркетолога і логіста", який вже другий раз відзначається на початку жовтня.

 Детальніше

 

Міжнародна науково-практична конференція "Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України та Польщі"

22.09 2017 кафедра "Маркетинг та логістика" провела секційне засідання у межах міжнародної науково-практичної конференції "Суспільство, релігія, культура, наука, техніка, освіта, економіка в умовах новітніх глобальних викликів для України та Польщі" за тематичними напрямами:  "Маркетинг і логістика: вирішення соціально-економічних проблем на регіональному і міжнародному рівнях" та "Публічне управління та менеджмент: сучасні тенденції розвитку теорії та практики в Україні і Польщі".

В роботі секції прийняли участь провідні викладачі факультету економіки та управління ЗНТУ, запрошені гості з українських та польскіх ВНЗ.

 Детальніше

 

 

Тиждень науки 2017 на кафедрі маркетингу та логістики

19.04.2017

Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2017» стала для кафедри «Маркетинг та логістика» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 19 квітня 2017 р.

 Детальніше

 

Щодо ліцензування спеціальності 075 «Маркетинг»

18.11.2016

Кафедра маркетингу та логістики подала в МОН України ліцензійну справу щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти з підготовки магістрів за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Інформаційне забезпечення (pdf, 362.64 КБ)

Навчально-методичне забезпечення (pdf, 155.63 КБ)

 

Кафедра маркетингу відсвяткувала «День маркетолога і логіста»

07.10.2016

В цьому році кафедра маркетингу започаткувала нову традицію – святкування професійного свята День маркетолога і логіста (у зв’язку з відкриттям нової спеціальності «Організація торгівлі і комерційна логістика») кожну першу середу жовтня.

 Детальніше

 

НОВИЙ ФОРМАТ «ТИЖНЯ НАУКИ 2016»

19.04.2016

Цього року 19 квітня кафедра маркетингу вперше провела науково-практичну конференцію «Тиждень науки 2016» в новому форматі. Студенти і викладачі представили науку в ігровій формі, у вигляді конкурсних завдань, які оцінювало компетентне журі.

В якості членів журі були запрошені: зав.кафедрою маркетингу, професор, д.е.н. В.В. Лифарь, доц., к.е.н. О.А. Письменний, ветеран кафедри В.В. Слинько, студент-випускник 2013 року - Вадим Куліков, директор з SMM «RMO MEDIA GROUP».

 Детальніше

 

«Звіт про роботу секції 5 «Інформаційно-аналітичне забезпечення процесів управління маркетинговою і логістичною діяльністю»

06.04.2016

В роботі секції 5 прийняли участь викладачі та здобувачі вищої освіти за освітніми ступенями «бакалавр» та «магістр» кафедри маркетингу ЗНТУ.

Доповіді, що були зроблені на актуальні теми, стали предметом обговорення та наукової дискусії в секції №5. Під час роботи секції слухачі-студенти особливо зацікавилися доповідями Довбіщук О.В. та Сергеєва І.А. Доповідь доцента Письменного О.А. спричинила жваве обговорення серед викладачів, що приймали участь у роботі секції.

 Детальніше

Призове місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу

21.05.2015

Вітаємо студентку кафедри маркетингу Довбіщук Ольгу (група ФЕУ-411), яка потрапила до 15 кращих учасників-бакалаврів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади серед студентів економічних вищих навчальних закладів України з науки «Маркетинг». Олімпіада, яка відбулася 13-15 квітня 2015 року у Київському Національному економічному університеті ім. Вадима Гетьмана.

 Детальніше

 

 

З початком зростання економіки в України з’явився попит на фахівців з нової спеціальності – маркетинг. У 2000 році в ЗНТУ, кафедрою менеджменту і маркетингу, вперше у Запорізькому регіоні було започатковано підготовку майбутніх маркетологів. Багато зусиль до становлення нової спеціальності покладено зав. кафедрою, доцентом, к.е.н. Кримською Л.О. У 2004 році пройшов першій випуск бакалаврів і набір спеціалістів-маркетологів. У 2005 році спеціальність 7.050108 «Маркетинг» була акредитована за IV рівнем акредитації на підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр і спеціаліст, та отримана ліцензія на їх підготовку за усіма формами навчання до 2017 року.

У 2013 р. була отримана ліцензія на підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр». Відповідно у 2014 р. здійснено перший випуск магістрів.

Підготовка спеціалістів здійснюється на основі програм, які ґрунтуються на останніх досягненнях вітчизняної і зарубіжної наукової думки, які є адаптованими до сучасних економічних умов господарювання підприємств реального сектору економіки, з використанням новітніх технологій викладання у ВНЗ.

Закріплення теоретичних знань студентів досягається за допомогою практичних навичок, набутих під час проходження практики на підприємствах, в установах і організаціях України.

Кафедра маркетингу як самостійна структурна одиниця була заснована 1 квітня 2009 року в результаті реструктуризації кафедри «Менеджмент і маркетинг» на дві окремі кафедри. Спочатку виконання обов'язків завідувача кафедри було покладено на декана факультету економіки та управління доцента, к.е.н. Королькова В.В. З жовтня 2009 року зав.кафедрою було призначено к.е.н., доцента Білецьку І.І. З листопада 2011 року завідувачем кафедри призначено д.е.н., професора Гудзя П.В., а з вересня 2013 року кафедру очолила д.е.н., професор Лифар В.В.

З 2009 р. кафедрою маркетингу було започатковано традицію щорічного святкування Дня маркетолога. Це свято в Україні святкується 15 вересня за пропозицією Спілки рекламістів України. В організації та проведенні святкування приймають участь студенти-маркетологи всіх курсів, а також запрошуються випускники кафедри, які є провідними фахівцями в галузі маркетингу Запорізького регіону, та випускники шкіл, які є майбутніми абітурієнтами.

Головною метою кафедри є підготовка висококваліфікованих конкурентоспроможних спеціалістів в галузі маркетингу, що володіють теоретичними знаннями й практичними навичками та здатні їх ефективно застосовувати в бізнесовій діяльності компаній для забезпечення їх сталого розвитку, отримання прибутку та ефективної ринкової діяльності як на національному та міжнародному ринках.

Науковими напрямками роботи викладачів кафедри маркетингу є визначення факторів і закономірностей впливу маркетингу підприємств на маркетинг територій.

Викладачі кафедри постійно підвищують професійний рівень, проходять стажування в провідних ВНЗ країни, приймають участь в роботі наукових конференцій з тематики наукових досліджень, відвідують семінари, майстер-класи провідних маркетологів світу і України.

На базі кафедри маркетингу 1 грудня 2009 р. був створений Студентський науковий гурток. Завданнями функціонування Студентського гуртка є розвиток творчих здібностей, розширення кругозору і наукового підходу до вирішення практичних питань у майбутніх фахівців з маркетингу; організація студентських наукових конференцій, конкурсів наукових студентських робіт, олімпіад з дисциплін спеціальності “Маркетинг”; сприяння в підготовці публікацій і впровадженню в практику результатів наукових студентських робіт; підвищення культурного рівня студентської молоді. У 2014 р. студентський науковий гурток включено до створеного Клубу Маркетологів «Я – маркетолог». Студентам І-го курсу в урочистій обстановці на святкуванні Дня маркетолога було вручено іменні посвідчення членів клубу. У межах роботи цього клубу майбутні фахівці займатимуться маркетинговими дослідженнями, зокрема у межах договорів творчої співпраці кафедри з підприємствами міста й області.

Повний курс навчання зі спеціальності «Маркетинг» дозволяє студентам успішно працювати керівниками та маркетинг-директорами компаній, фахівцями у службах маркетингу і стратегічного розвитку, у відділах маркетингових досліджень, збуту, ціноутворення, реклами, PR та ін.

Перший випуск фахівців з маркетингу, підготовлених на базі ЗНТУ, відбувся у 2005 році. За цей час кафедра підготувала понад 200 високопрофесійних фахівців з маркетингу. За досить короткий термін випускники зробили успішну професійну кар'єру та увійшли до числа провідних маркетологів країни, деякі з них працюють у відомих компаніях з іноземним капіталом: Таран М.О. (2005) - генеральний директор групи компаній ТОВ «TOP Marketing Group» (TMG); Антонюк (Комліченко) К. І. (2005) – к.е.н., викладач кафедри маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»; Рябовол О.О.(2005) - начальник відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб «Укрсоцбанк»; Красюк О.О. (2006) – інтернет-аналітик ТОВ «Український комп'ютерний альянс»; Пискоха М.А. (2006) - провідний маркетолог, спеціаліст з сертифікації ТЮФ Рейнланд Україна; Матвейченко М.І. (2007) – маркетолог експортної компанії «Suncity» (КНР), м.Йонканг, провінція Джецзян; Кузнецова В.С. (2009) - директор компанії ПП «Міжрегіональна асоціація маркетингових агенцій» («МАМА»).

Прізвище, ім'я, по батькові Науковий ступінь, вчене звання Посада
Лифар Владислава Віталіївна д.е.н., професор завідувач кафедри
Соколова Юлія Олександрівна к.е.н., доцент доцент
Козицька Галина Валентинівна к.е.н., доцент доцент
Павлішина Ніна Михайлівна к.е.н. доцент
Антонюк Катерина Іванівна к.е.н. доцент
Тіховська Тетяна Миколаївна к.е.н. доцент
Кочнова Ірина Валентинівна старший викладач
Каравська Інга Михайлівна провідний фахівець
Єфіменко Анна Василівна старший лаборант
Бурдіна Надія Андріївна старший лаборант

 

а.279 – предметна аудиторія кафедри маркетингу

а.275, а.280 – комп'ютерні класи факультету економіки та управління

Наша кафедра здійснює підготовку фахівців за спеціальностями:

- 075 «Маркетинг»;

- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціалізація – Організація торгівлі та комерційна логістика;

освітніх ступенів бакалавр, спеціаліст, магістр денної та заочної форм навчання.  

1. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МАРКЕТИНГ»

Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр з маркетингу.

Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з маркетингу, менеджер (управитель) з маркетингу, викладач університетів та вищих навчальних закладів. Завантажити освітньо-професійну програму підготовки (DOC, 308 KБ)

Маркетинг – це область вічних відносин між тим, хто виробляє товар, та тим, хто його купує. Маркетинг – це мистецтво визначення потреб споживачів та їх перетворення в доходи підприємства найбільш ефективними засобами. Маркетолог забезпечує фірмі кваліфіковану, професійну роботу на ринку. Нормальна робота будь-якої компанії неможлива без маркетологів.

Фахівці з маркетингу можуть займати посади: генерального чи комерційного директора, директора з маркетингу, директора з продажу, начальника відділу (служби) маркетингу, маркетолога-аналітика, фахівця з реклами, спеціаліста по роботі з клієнтами, фахівця з просування товару, фахівця із зв’язків з громадськістю (PR-менеджера), адміністратора супермаркету по роботі з покупцями, бренд-менеджера та інші.

Професія «Маркетолог» є однією з найбільш затребуваних на ринку праці. Справжні професіонали не читають оголошень про вакансії, компанії самі їх знаходять.

Сертифікати ЗНО спеціальності «Маркетинг»:

Для абітурієнтів, які братимуть участь у конкурсі  на бюджетні місця

1.    Українська мова і література (обов’язковий) - 0,3.

2.    Математика (обов’язковий) - 0,25.

3.    Географія або іноземна мова (за вибором) - 0,35.

4.    Атестат - 0,1. 

Сертифікати ЗНО для спеціальності "Маркетинг" 

Для абітурієнтів, які вступають на контрактну форму навчання (заключення договору до оголошення результатів конкурсу)

1. Українська мова і література (обов'язковий) - 0.3.

2. Історія України (обов'язковий) - 0,25.

3. Географія або іноземна мова (за вибором) - 0,35.

4. Атестат - 0,1.

 

2. СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціалізація - «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА КОМЕРЦІЙНА ЛОГІСТИКА»

Бакалавр: термін навчання – 4 роки; кваліфікація – бакалавр з організації торгівлі та комерційної логістики

Магістр: термін навчання – 1,5 роки; кваліфікація – магістр з організації торгівлі та комерційної логістики, менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління, викладачі університетів та вищих навчальних закладів 

Торгівля – це галузь господарства, яка виконує функції обігу товарів (забезпечує їх рух із сфери виробництва у сферу споживання), тобто торгівля  це комерційна діяльність з обороту, купівлі та про­дажу товарів. Торгівля як атрибут будь-якого суспільства існує в усіх економічних формаціях і відображає рівень розвитку товарно-грошових відносин. На сьогоднішній день ефективна організація торгівлі неможлива без застосування комерційної логістики.

Логістика – важлива складова сучасного бізнесу, яка динамічно розвивається. Ця цікава і затребувана робота приваблює молодих і енергійних людей своєю перспективністю. Адже логіст ніколи не залишиться без роботи. Там де є логістика, для справжнього фахівця завжди знайдуться вакансії.

Посади, які дозволяє займати ця спеціальність: комерційний директор; економіст з комерційної діяльності; фахівці і менеджери відділів закупівлі, збуту, логістики промислових, торговельних  підприємств, транспортно-експедиційних компаній тощо; експерти-консультанти з питань логістики (логістичний консалтинг та аутсорсинг), з питань організації оптової та роздрібної торгівлі; трейд-маркетологи та ін.

Сертифікати ЗНО для спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 

спеціалізація - «ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ТА КОМЕРЦІЙНА ЛОГІСТИКА»:

для абітурієнтів, як братимуть участь у конкурсі на бюджетні місця

         1. Українська мова і література (обов'язковий) - 0,3.

          2. Математика (обов'язковий) - 0,25.

          3. Географія або іноземна мова (за вибором) - 0,35.

          4. Атестат - 0,1.

для абітурієнтів, які вступають на контрактну форму навчання (заключення контракту до оголошення результатів конкурсу)

1.    Українська мова і література (обов’язковий) - 0,3.

2.    Історія України (обов’язковий) - 0,25.

3.    Географія або іноземна мова (за вибором) - 0,35.

4.    Атестат - 0,1.

Сторінки