Мета викладання дисципліни полягає в придбанні студентами знань і навичок застосування методологічних основ моделювання складних систем і проведення обчислювального експерименту.
Задачі вивчення дисципліни:
-
знайомство з класифікацією методів моделювання та моделей складних систем, існуючими методологічними підходами до побудови моделей;
-
оволодіння науково-методичним апаратом моделювання складних систем і планування обчислювального експерименту, методами постановки задач системного дослідження, формалізації вихідної інформації, підготовки та обробки вихідних даних для системного моделювання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
сутність методів моделювання, застосовуваних при системних дослідженнях;
-
методологічні основи моделювання складних систем;
-
основи застосування існуючих апаратно-програмних засобів для проведення обчислювального експерименту.
вміти:
-
здійснювати постановку задачі системного дослідження методами моделювання;
-
проводити формалізацію вихідної інформації, необхідної для дослідження складних систем;
-
здійснювати розробку моделей складних систем з використанням існуючих апаратно-програмних засобів.
Викладач дисципліни: Подковаліхіна Олена Олександрівна, доцент кафедри системного аналіза та обчислювальної математики
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 5 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 2 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Рік підготовки: |
4-й |
4-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 180 |
8-й |
8-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4,
самостійної роботи студента – 7 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
32 год. |
|
Практичні, семінарські |
36год. |
8 год. |
Лабораторні |
24 год. |
10 год. |
Самостійна робота |
120 год. |
162 год. |
Індивідуальні завдання: 1 |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумковий тест |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
50 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
5 |
5 |
10 |
10 |
20 |