Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичної бази та практичних навичок при застосуванні методів системного аналізу та сучасних інформаційних технологій до дослідження соціальних та економічних відносин в суспільстві, передбачення сценаріїв їх розвитку, попередження негативних наслідків процесів самоорганізації в соціально-економічних системах.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
сучасні тенденції розвитку математичного моделювання соціально-економічних процесів на основі системного підходу,
-
наукові методи пізнання соціально-економічних процесів на основі системного підходу;
-
математичні методи моделювання: когнітивне, системної динаміки, багатоагентних систем.
вміти:
-
оформляти результати наукових досліджень з аналізу соціально-економічних процесів;
-
проводити аналіз теоретико-експериментальних даних;
-
формулювати висновки та пропозиції;
-
працювати з джерелами інформації на інших мовах;
-
застосовувати математичні підходи, методи та моделі до аналізу соціально-економічних процесів.
Викладач дисципліни: Бакурова Анна Володимирівна, професор кафедри Системного аналізу та обчислювальної математики
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 4,5 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 2 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки:
8.040303 – Системний аналіз і управління
|
Рік підготовки: |
5-й |
6-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 135 |
9 |
11 |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3,
самостійної роботи студента – 8;
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
26 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
|
|
Лабораторні |
12 год. |
2 год. |
Самостійна робота |
97 год. |
125 год. |
Індивідуальні завдання: 1 |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
25 |
25 |
25 |
25 |