Метою дисципліни є розширення наявних та формування нових базових знань та методологічних поглядів студентів про різноманітність структур даних, області їх використання, по теоретичним і прикладним аспектам побудови алгоритмів та аналізу їх ефективності, їх оптимізації та програмної реалізації з урахуванням сучасних вимог у відношенні методів та рівня розв’язування задач за фахом.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні типи і структури даних;
-
базові алгоритми обробки структур даних;
-
методи проектування алгоритмів.
вміти:
-
визначати основні етапи повної побудови алгоритмів;
-
оцінювати складність алгоритмів;
-
організовувати структури даних;
-
визначати правильність алгоритму.
Викладач дисципліни: Кривцун Олена Володимирівна, ст. викладач кафедри системного аналіза та обчислювальної математики
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 5 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 5 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Рік підготовки: |
4-й |
-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 150 |
8 |
8 |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2,
самостійної роботи студента – 6;
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
16 год. |
10 ГОД |
Практичні, семінарські |
|
|
Лабораторні |
16 год. |
6 ГОД |
Самостійна робота |
100 год. |
|
Індивідуальні завдання: 1 |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумкове тестування |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
Змістовий модуль 4 |
Змістовий модуль 5 |
20 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |