Метою дисципліни - навчити студентів самостійно будувати програми середньої складності мовою С++ з використанням структурно-модульного та об’єктно-орієнтованого методу програмування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
принципи ООП, поняття класу та об’єкту;
-
основні синтаксичні конструкції мови С та С++;
-
найважливіші класи та функції стандартних бібліотек мови С та С++, що включає управління пам’яттю, файлами, консоллю, математичні обчислення.
вміти:
-
складати програми мовами С та С++;
-
застосовувати грамотний стиль програмування;
-
програмно реалізовувати поняття у вигляді класу, створювати об’єкти даного класу;
-
застосовувати принципи інкапсуляції, обмеження доступу та поліморфізму для побудови програми середньої складності.
Викладач дисципліни: Кривцун Олена Володимирівна, ст. викладач кафедри системного аналіза та обчислювальної математики
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 5 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 4 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Рік підготовки: |
2-й |
2-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 150 |
4 |
4 |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2,
самостійної роботи студента – 6;
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
26 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
|
|
Лабораторні |
26 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
98 год. |
|
Індивідуальні завдання: КР |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумкове тестування |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
Змістовий модуль 4 |
20 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |