Метою викладання дисципліни є виховання у майбутнього фахівця математичної освіти, яка дозволить йому доводити розв’язування математичних моделей до числа, використовуючи обчислювальну техніку з сучасними математичними пакетами. Побічна користь від вивчення дисципліни в тому, що вона удосконалює загальну культуру мислення, виховує точність аргументації, що в свою чергу дає велику економію при розв’язуванні конкретних прикладних задач.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
-
знати:
-
методи і алгоритми обчислювальної математики;
-
питання стійкості і коректності обчислювальних алгоритмів.
вміти:
-
проводити аналіз погрішності чисельного результату; -
-
виконувати постановку типових математичних задач і дослідження чисельних методів їх розв'язку;
-
розробляти чисельні алгоритми розв'язку прикладних задач по обробці інформації й моделюванню об'єктів різної природниче - наукової природи.
Викладач дисципліни: Біла Наталія Іванівна, доцент кафедри Системного аналізу і обчислювальної математики.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 8 |
Галузь знань: 0403 – Системні науки і кібернетика |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Змістових модулів – 6 |
Кваліфікація (професійне спрямування): Напрям підготовки: 6.040303 – Системний аналіз |
Рік підготовки: |
3-й |
3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 286 |
5,6 |
5,6 |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
5-й семестр: аудиторних – 5,
самостійної роботи студента – 3;
6-й семестр: аудиторних – 5,
самостійної роботи студента – 4; |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
48 год. |
10 год. |
Практичні, семінарські |
16 |
|
Лабораторні |
64 год. |
14 год. |
Самостійна робота |
136 год. |
256 год. |
Індивідуальні завдання: 24 год. |
Вид контролю: залік, іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Залік у 5-му семестрі
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
Змістовий модуль 3 |
Змістовий модуль 4 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
5 |
5 |
8 |
8 |
10 |
10 |
10 |
10 |
8 |
8 |
8 |
10 |
Іспит у 6-му семестрі
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумковий тест (екзамен) |
Сума |
Змістовий модуль 5 |
Змістовий модуль 6 |
50 |
100 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |