Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета: підготовка студентів до проведення самостійних наукових досліджень; ознайомити студента з основними поняттями та принципами проведення наукового дослідження; навчити студента оцінювати науковий потенціал певного наукового дослідження та самостійно запроваджувати усі етапи наукового дослідження.
Завдання: засвоєння навчального матеріалу у вільний від аудиторних занять час у формі самостійної навчальної роботи, призначеної формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем проведення наукового дослідження для підвищення якості професійної підготовки управлінських кадрів в сфері туризму.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- визначення основних понять курсу;
? загальні закономірності планування проведення і виконання студентами наукових досліджень;
? форми звітів, методику підготовки повідомлень, доповідей, наукових статей, курсових та дипломних робіт;
вміти:
- володіти навичками дослідження і творчої роботи;
- приймати участь у наукових, науково-практичних, науково-методичних семінарах, конференціях, олімпіадах, конкурсах, науково-дослідних роботах, що проводяться у вищому навчальному закладі;
- самостійно виконувати наукову роботу;
- володіти формами звітів, методикою підготовки повідомлень, доповідей, наукових статей.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи наукових досліджень.
Тема 1. Наука ? продуктивна сила розвитку суспільства.
Тема 2. Наукові дослідження - шлях до розв’язання проблем методики.
Тема 3. Основи методології науково-дослідної роботи.
Змістовий модуль 2. Практичне опанування науково-дослідної роботи.
Тема 4. Інформаційне забезпечення наукових досліджень.
Тема 5. Курсова, дипломна, магістерська роботи: написання, оформлення, захист.
Тема 6. Оформлення та форми впровадження результатів наукового дослідження.
Викладач: Лозова О.А., к.е.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму»
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 4
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Нормативна частина
Цикл: природничо-науковий
|
Напрям підготовки
6.140103 Туризм
(шифр і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
___Туризмознавство___
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
1-й
|
1-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин − 120
|
1-й
|
1-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 38
самостійної роботи студента − 75
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
12 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
26 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
− год.
|
− год.
|
Самостійна робота
|
75 год.
|
100 год.
|
Індивідуальні завдання:
7 год.
|
Індивідуальні завдання:
14 год.
|
Вид контролю: залік
|
|
|
|
|
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються наступні види робіт:
− активність студента на практичному занятті оцінюється в 10 балів (6 практичних у першому модулі 6х10=60 бала, 7 практичних у другому 7х10=70 балів);
− виконання індивідуального завдання до 20 балів у кожному модулі;
− модульна контрольна робота у першому модулі до 20 балів, у другому − до 10 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.