Мета дисципліни - Викласти студентам основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.
Завдання дисципліни – Вивчити основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування енергоємних електротехнологічних комплексів та систем: електроприводи відцентрових насосів; поршневі насоси й компресори; системи водопостачання; системи теплопостачання; електроприводи вентиляторів і турбокомпресорів; електроприводи поршневих машин; електроприводи конвеєрів й транспортерів; підйомнотранспортних механізми; електроприводи ліфтів; електроприводи керування дуговими сталеплавильними печами; дугові електричні печі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування обладнання енергоємних електротехнологічних комплексів та систем;
-
системи та закони керування обладнання енергоємних електротехнологічних комплексів та систем
вміти:
-
-
проводити розрахунки пристроїв, елементів, систем керування та регулювання обладнанням енергоємних електротехнологічних комплексів та систем;
-
проводити дослідження електромагнітних процесів у об’ектах енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.
Викладач: к.т.н., доц. Коцур Михайло Ігорович
Методичне забезпечення
-
Завантажити робочу програму
-
Завантажити методичні вказівки до лабораторних робіт
-
Завантажити методичні вказівки до самостійних робіт
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 6 |
Галузь знань: 14 Електрична інженерія |
нормативна |
Спеціальність: 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" |
Змістових модулів – 5 |
Освітня програма: Електромеханічне обладнання енергоємних виробництв |
Рік підготовки: |
5-й |
5-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 180 |
9-й |
9-й |
Лекції |
|
Освітній ступень: Магістр |
36 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
|
|
Лабораторні |
24 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
120 год. |
166 год. |
Індивідуальні завдання: |
Вид контролю: екзамен |